ANKARA FRAKSİYONEL CO2 LAZER İLE SİĞİL, BEN, NASIR TEDAVİSİ

Günümüzde deri rahatsızlıklarının lazer ile tedavisinde en sık kullanılan ve gelişmiş teknolojik sistemler olan Fraksiyonel co2 lazerdir.

ANKARA LAZER İLE SİĞİL TEDAVİSİ NASIL GERÇEKLEŞTİRİLİR?

Siğil, deriden kabarık kahverengi veya deri renginde insan papilloma virüsü / HPV nedeniyle gelişen bir cilt enfeksiyondur.

Siğillerin tedavisinde kriyoterapi (soğuk sprey tedavisi), koter ile cerrahi tedavisi sıklıkla kullanılmaktadır. Fakat kriyoterapi tedavisi uzun tedavi seansları gerektirmesi, uygulamadan sonra deride kabarık su toplamaları olması, işlemin acılı olması gibi dezavantajlara sahiptir. Koter ile cerrahi müdahale ise ciltte iz bırakma riski taşımaktadır. Bu nedenle sadece çok büyük boyutlu siğil tedavisinde kullanılmaktadır.

Günümüzde kriyoterapi tedavisine direnç gösteren el, ayak ve parmaklardaki kalınlaşmış siğillerde fraksiyonel lazer tedavisi kısa sürede başarılı iyileşme sağlaması nedeniyle sıkça tercih edilmektedir.

Ayrıca Fraksiyonel lazer, kısa sürede iyileştirilmesi gereken genital siğillerde Fraksiyonel CO2 tedavisi ilk tercih olmalıdır. Özellikle bayan hastalarda genital siğiller kanserojen özellik gösterebilir. Fraksiyonel karbondioksit lazer genital siğillerin tedavisinde 1 – 2 tedavi seansı ile başarılı iyileşme sağlar.

Ankara co2 lazer tedavisi ile direkt siğil üzerine lazer ışığı gönderilir. Siğil tabanında fraksiyonel co2 lazer ışığı sayesinde yoğun bir ısınma gerçekleşir. Bu ısınma siğil kökünü tamamen ortadan kaldırır.

Ankara Fraksiyonel karbondioksit lazer ile siğil tedavisinin kaç tedavi seansı gerektirdiği kişiden kişiye değişiklik gösterir. Çoğunlukla 10 – 14 günde bir gerçekleştirilmek üzere 3 - 6 Fraksiyonel CO2 lazer tedavi seansı ile bütün siğiller tamamen yok edilir.

ANKARA FRAKSİYONEL LAZER TEDAVİSİ, ANKARA FRAKSİYONEL CO2 LAZER, ANKARA FRAKSİYONEL LAZER ÜCRETLERİ NEDİR?

Fraksiyonel co2 lazer fiyatları, fraksiyonel lazer ücretleri, ankara fraksiyonel lazer fiyatları, fraksiyonel karbondioksit lazer ücretleri, Ankara fraksiyonel co2 lazer fiyatları, fraksiyonel co2 lazer​, co2 lazer tedavisi, fraksiyonel lazer siğil tedavisi ile ilgili sorularınız için bizlere rahatlıkla ulaşabilirsiniz.

FRAKSİYONEL LAZER BEN TEDAVİSİ

Benler (nevüsler) ciltte leke şeklinde görülen oluşumlardır. Bazen kahverengi, bazen kırmızı bazen de deri rengindeki benler ciltte gelişebilir.

Özellikle deriden kabarık 3 boyutlu et benleri, göz kapağında, boyunda kozmetik açıdan rahatsızlık oluşturabilir. Günümüzde bu benlerin cerrahi müdaheleye (dikiş atılmasına) gerek kalmadan Fraksiyonel lazer ile tedavisi mümkündür.

Fraksiyonel lazer ile kırmızı ben tedavisi 1 – 2 tedavi seansı ile başarılı sonuç verir. Kırmızı benler gövdede çok sayıda bulunurlar ve yaşın ilerlemesi ile sayıca artabilirler.

Fraksiyonel lazer ile kırmızı ben tedavisi ağrı hissetmeden, iz kalmadan, kısa sürede yapılabilmektedir.

Fraksiyonel co2 lazer fiyatları, fraksiyonel lazer ücretleri, ankara fraksiyonel lazer fiyatları, fraksiyonel karbondioksit lazer ücretleri, Ankara fraksiyonel co2 lazer fiyatları, fraksiyonel co2 lazer​, co2 lazer tedavisi, fraksiyonel lazer ben tedavisi ile ilgili sorularınız için bizlere rahatlıkla ulaşabilirsiniz.

NASIRLARIN FRAKSİYONEL CO2 LAZER İLE TEDAVİSİ

Nasırlar derinin travmaya yanıt olarak geliştirdiği deri kalınlaşmalarıdır. Genellikle çok kalınlaştıklarında derinin alt tabakalarına ilerler ve ağrı yaparlar. Nasırlar yürürken, spor yaparken, kapalı ayakkabı giyerken kişinin zorlanmasına neden olur.

Nasırlar soyucu tarzdaki kremler, ayak bakımlarında nasır yüzeyinin tıraşlanması ile tedavi edilmektedir. Fakat derinin alt tabakalarına ilerleyen nasırların (dirençli, ağrı yapan) bu tedavilerle iyileşmesi mümkün olmaz. Bu noktada Fraksiyonel co2 lazer tedavisi ile kısa sürede derin yerleşimli nasırlarda bile etkili sonuçlar alınabilmektedir.

Ankara fraksiyonel co2 lazer, nasır tedavisinde 14 – 20 günde bir olmak üzere 3 – 5 lazer tedavi seansı önerilmektedir.

Ankara fraksiyonel CO2 lazer ile dar ayakkabı sonucu gelişen nasırlarda, yürümeyi zorlaştıran ağrılı nasırlarda başarılı tedavi sonuçları alınır.

Fraksiyonel co2 lazer ile nasır tedavisi uygulaması yaklaşık 10 – 15 dk. sürmektedir.

Ankara Fraksiyonel karbondioksit lazer uygulamasından hemen sonra kişinin kalınlaşmış nasırı rahatlar, ayakkabısını hemen giyebilir ve rahatlıkla yürüyebilir.

FRAKSİYONEL CO2 LAZER FİYATLARI, FRAKSİYONEL LAZER ÜCRETLERİ, ANKARA FRAKSİYONEL LAZER FİYATLARI, FRAKSİYONEL KARBONDİOKSİT LAZER ÜCRETLERİ, ANKARA FRAKSİYONEL CO2 LAZER FİYATLARI, FRAKSİYONEL CO2 LAZER​, CO2 LAZER TEDAVİSİ, FRAKSİYONEL LAZER TEDAVİSİ NEDİR?

Fraksiyonel co2 lazer fiyatları, fraksiyonel lazer ücretleri, ankara fraksiyonel lazer fiyatları, fraksiyonel karbondioksit lazer ücretleri, Ankara fraksiyonel co2 lazer fiyatları, fraksiyonel co2 lazer​, co2 lazer tedavisi, fraksiyonel lazer tedavisi ile ilgili sorularınız için bizlere rahatlıkla ulaşabilirsiniz.