ANKARA PRP, LAZERLE KARBON PEELING İLE CİLT LEKELERİNİN TEDAVİSİ

Yaz aylarını geride bıraktığımız şu günlerde yazdan kalma cilt lekeleri hala sorun teşkil ediyorsa dermokozmetik uygulamalar sizi mutlu edebilir.

Cildin mat renk tonunda olması kişinin hasta, yorgun görünmesine yol açar. Bu nedenle de dışarı çıkarken makyaj yapmak vazgeçilmezimiz olur.

Cilt lekelerinin çözümünde atılması gereken ilk adım kişinin düzenli olarak en az 30 faktör içeren bir güneş koruyucu kremi kullanmasıdır. 2. Adım ise leke açıcı kremlerin denenmesidir. Bu adımlar mevcut lekelerin koyulaşmasının önüne geçer ayrıca yeni lekelerin oluşmasını da engeller.

Bütün bu önlemlere rağmen kişi cilt renginden mutsuzsa lekelerin yeterince açılmadığını gözlemliyorsa kış mevsimi cilt lekelerinin tedavisi için en uygun mevsimdir.

ANKARA PRP TEDAVİSİ HANGİ CİLT LEKELERİNİ TEDAVİ EDEBİLİR?

PRP (Platelet Rich Plazma) tedavisi kişinin kendi kanı alınarak yapılan bir uygulama olduğu için en güvenli dermokozmetik uygulamaların başında yer alır.

Ankara PRP ile cilt leke tedavisinde kişinin kolundan bir miktar kan alındıktan sonra özel santrifüj yöntemi ile yaklaşık 15 dk. içerisinde PRP serumu elde edilir. Büyüme faktörlerinden zengin bu Ankara PRP serumu kişinin cildine küçük iğneler yardımıyla enjekte edilir.

Ankara PRP tedavisi ile sigara içmeye bağlı cilt rengindeki matlık giderilir. Cilt PRP uygulaması ile ışıltı ve parlaklık kazanır.

Ankara PRP tedavisi ile kahverengi sivilce çukurlarında iyileşme elde edilir. Cilt daha pürüzsüz ve daha parlak görünüme kavuşur.

Ankara PRP tedavisi ile genellikle ailesel nedenlerle gelişen göz altı morluk şikâyetinin iyileştirilmesi mümkündür. PRP sayesinde göz altında morluk azaltılır ve göz altı ışık dolgusunu doğal hacimlenme ile sağlar.

Ankara PRP tedavisi ile güneşin yaşlanma etkileri sonucu cildin koyulaşması ve esnekliğini kaybederek gevşemesi sorunu çözülebilmektedir. PRP ile cilt daha sıkı, daha canlı ve daha genç görünüme kavuşturulabilir.

ANKARA PRP TEDAVİSİNDE HANGİ PRP KİTLERİNİN KULLANILMASI GÜVENLİDİR?

PRP tedavisinde hastanın kanı özel PRP kitlerine konulmaktadır. PRP kitlerinin Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir.

ANKARA PRP TEDAVİSİNİN YAN ETKİSİ VAR MIDIR?

Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı PRP kitleri kullanılarak yapılan PRP tedavisinin herhangi bir yan etkisi yoktur. PRP uygulamasından hemen sonra ciltte hafif kızarıklık ve şişlik izlenebilir. Bu belirtiler maksimum 1 gün içerisinde tamamen ortadan kalkar, kişi sosyal yaşantısına rahatlıkla geri dönebilir.

ANKARA KARBON PEELING HANGİ CİLT LEKELERİNİ TEDAVİ EDER?

Karbon peeling özel Q switch Nd-yag lazer sistemleri ile gerçekleştirilen lazerle leke tedavisidir.

Ankara Karbon peeling işlemi leke açıcı kremler veya Kimyasal peeling uygulaması ile ulaşılamayan derin cilt lekelerinde etkili tedavi sağlar.

Ankara Karbon peeling ile lazer ışığı cildin alt tabakasında yerleşen ve lekeye neden olan renk hücrelerini parçalayarak cilt lekelerini açar.

Lazerle Karbon peeling tedavisinin en önemli avantajı alerjik ciltlerde, esmer cilt rengine sahip kişilerde bile güvenle uygulanabilen bir leke tedavisi seçeneğidir.

Ankara Karbon peeling ile leke tedavisi her mevsim rahatlıkla gerçekleştirilebilir. Burada dikkat edilmesi gereken tek nokta kişinin günlük güneş koruyucu krem kullanımına özen göstermesi gerekmesidir.

ANKARA KARBON PEELİNG CİLT LEKELERİ, KARBON PEELİNG TEDAVİSİ, ANKARA KARBON PEELİNG, KARBON PEELİNG FİYATI, KARBON PEELİNG ÜCRETİ, 2018 KARBON PEELİNG FİYATLARI, 2018 KARBON PEELİNG ÜCRETLERİ, LAZERLE KARBON PEELİNG, KARBON PEELİNG LEKE TEDAVİSİ ÜCRETLERİ NEDİR?

Ankara karbon peeling cilt lekeleri, karbon peeling tedavisi, Ankara karbon peeling, karbon peeling fiyatı, karbon peeling ücreti, karbon peeling seans ücreti, karbon peeling seans fiyatı, 2017 karbon peeling fiyatları, 2017 karbon peeling ücretleri, 2018 karbon peeling fiyatları, 2018 karbon peeling ücretleri, lazerle karbon peeling, karbon peeling leke tedavisi ücretleri ile ilgili sorularınız için bizlere rahatlıkla ulaşabilirsiniz.

ANKARA PRP TEDAVİSİ.PRP, PRP CİLT TEDAVİSİ FİYATLARI, PRP CİLT YENİLEME, PRP FİYATLARI, PRP TEDAVİSİ, PRP TEDAVİSİ FİYATLARI NEDİR?

ankara prp tedavisi.prp, prp cilt tedavisi fiyatları, prp cilt yenileme, prp fiyatları, prp tedavisi, prp tedavisi fiyatları ile ilgili sorularınız için bizlere rahatlıkla ulaşabilirsiniz.