BOYUN VE DEKOLTE MEZOTERAPİSİ

Boyun ve dekolte cildinde gençleşme etkisi sağlanarak kişi daha genç görünme kavuşturulabilir. Bu bölgedeki deri göz kapağı derisi gibi ince yapıda olduğu için yaşı ele veren ilk bölgelerdendir.

BOYUN VE DEKOLTE BÖLGESİNİN YAŞLANMA BELİRTİLERİ;

- Gıdı oluşumu,

- Boyun cildinde gevşeme,

- Boyun ve dekoltede güneş benleri, et benleri gelişmesi,

- Boyun hattının bozulup düzensizleşmesi,

- Boyun ve dekolte cildinde renk düzensizliği,

- Boyun ve dekolte bölgesindeki çizgilerin derinleşmesi ve sayısının artması

BOYUN VE DEKOLTE BÖLGESİNİ GENÇLEŞTİREN UYGULAMALAR;

- Gençleştirme Mezoterapisi (gençlik aşısı, mezolifting)

- Somon DNA Aşısı

- PRP

- Gıdı Küçültme Mezoterapisi

- Altın İğne (İğneli Radyofrekans)

- Fraksiyonel Karbondioksit Lazer ile Benlerin Tedavisi

- Fokuslu Ultrason (HIFU)

- İp Askı Uygulaması

Boyun ve dekolte bölgesi ameliyata gerek kalmadan, kısa sürede sonuç veren medikal estetik uygulamalarla pürüzsüz, canlı, dinamik bir görünüm kazanabilmektedir.

Boyun ve dekolte gençleştirmesinde günümüzde sık tercih edilen estetik uygulamaların başında mezoterapi yöntemi gelmektedir.

MEZOTERAPİ NASIL GENÇLEŞTİRİR?

- Mezoterapi, boyun ve dekolte bölgesinde güneş ışığından kaynaklanan hasarlanma ve incelme belirtilerini ortadan kaldırır. Cildin eski kalitesini kolajen liflerin yeniden üretimini sağlayarak geri getirir.

- Mezoterapi, boyun ve dekolte bölgesinde özen gösterilmeme sonucu oluşan kuruma ve yıpranma belirtilerini iyileştirir. Bu etki özel hyaluronik asit, somon DNA gibi mezoterapi içerikleri sayesinde yoğun nem sağlanarak elde edilir.

- Mezotepi, boyundaki gevşeme ve derin kırışıklıkta da belirgin düzelme sağlamaktadır. Vitaminler, organik silica ve DMAE gibi gençleştirme içerikleri ile boyun sıkılaşmasında ve derin çizgilerin  azalmasında mezoterapi başarılıdır.

- Mezoterapi çenenin hemen altındaki yağ fazlalığı olan gıdı oluşumunu büyük oranda giderebilir. Yağ dokusunu parçalayan ve cildi sıkılaştırabilen özel mezoterapi kokteyllerinin cilde uygulanması ile gıdı ortadan kaldırılır.

- Mezoterapi ile boyun ve dekolte bölgesindeki cilt yeniden yapılandırılarak, renk düzensizliği giderilir, boyun ve dekolte bölgesi ışıldayıp parlar.

- Boyun ve dekoltede mezolift etkisi yani yukarı kaldırma etkisi sağlanır. Bu zengin kokteyl içerikleri ile aşağı sarkan ve gevşeyen boyun ve dekoltede genç görünümlü cilt hatlarına tekrar kavuşulur.

MEZOTERAPİ NE ZAMAN YAPTIRILIRSA ETKİLİ OLUR?

Mezoterapi bütün anti-aging uygulamalar gibi ciltte yaşlanma etkileri henüz tam olarak oturmadan önce yani gevşeme, kırışıklık, sarkma ve gıdı oluşması henüz başlangıç aşamasında iken yapılırsa oldukça etkili gençleştirme başarısı sağlamaktadır.

18 yaşından sonra özellikle yoğun sigara kullanımı, aşırı güneş maruziyeti, boyunda yağlanma, nemsiz cilt gibi problemler yaşayan kişilerde mezoterapi önemli bir cilt bakım aracı olmalıdır.

Her mevsim yapılabilen mezoterapi, özel küçük iğneler yardımıyla 10 – 14 günde bir olmak üzere, 3 - 4 tedavi seansı uygulanarak tüm boyun ve dekolte cildinde doğallıktan uzaklaşmadan etkili gençleşme sağlamaktadır.

Mezoterapi 1. tedavi seansından itibaren ciltte parlaklık, canlılık göstermeye başlar. En etkili gençleştirme etkisi ise 3. tedaviden sonra görülür. Boyun ve dekoltedeki genç görünüm yaklaşık 6 ay süre ile devam etmektedir. Yılda 2 - 3 kez tekrarlama tedavileri ile anti-aging etki bütün yıl devam eder.

Boyun ve dekolte bölgesinde yağ hücrelerinde yoğun artış ve sarkma yaşayan hastalarda Altın İğne, Fokuslu Ultrason, İp Askı uygulamaları da tercih edilebilir.

Boyun ve dekolte bölgesinde kahverengi lekeler, et benleri gibi yaşlanma belirtileri varsa Fraksiyonel Karbondioksit lazer tedavisi cildin ihtiyacı olan gençleşmeyi geri kazandırabilir.