CİLDE YOĞUN NEM VE PARLAKLIK SAĞLAYAN MUCİZE AŞI: SOMON DNA AŞISI

Kış mevsimini yaşadığımız bu günlerde soğuk hava koşulları ciltteki nem oranını azaltır. Bunun sonucunda cilt eski yumuşaklığını ve parlaklığını yitirerek cansız, soluk bir görünüme bürünür.

Doğal güzelliğinden ödün vermek istemeyenler için Somon DNA aşısı mükemmel bir cilt tazeleme yöntemidir. Günümüzde Somon DNA aşısı somon balığından doğal yöntemlerle üretilebilir. Bu nedenle bu profesyonel cilt bakımı cilde zarar vermeden, alerjiye neden olmadan cildi gençleştirebilmektedir. Bu özelliği ile Somon DNA aşısına Gençlik aşısı adlandırılması da yapılmaktadır.

ANKARA SOMON DNA AŞISI (GENÇLİK AŞISI) NASIL YAPILIR?

Laboratuvarda steril koşullarda insan cildine en uyumlu haliyle üretilen Somon DNA aşısı özel bir gençleştirme serumudur. Bu serum küçük özel iğneler ile tüm yüz cildine uygulanır. Genellikle 2 – 4 hafta aralıklarla gerçekleştirilen 3 tedavi kürü önerilmektedir.

ANKARA SOMON DNA AŞISI (GENÇLİK AŞISI) ETKİSİNİ NE ZAMAN GÖSTERİR? SOMON DNA AŞISININ ETKİSİ NE KADAR DEVAM EDER?

Somon DNA aşısı 1. uygulamadan hemen sonra ciltte parlaklık, pembelik etkisi oluşturmaya başlar. 3. tedavi küründen sonra ise cildin derin tabakasından itibaren nemlenme ve hacimlenme etkisi görülür. Somon DNA aşısının cilt gençleştirme etkileri ortalama 6 ay boyunca devam eder. Etkinin uzun süre devam edebilmesi için 6 aydan sonra yapılan devam tedavisi önerilmektedir.

ANKARA SOMON DNA AŞISI (GENÇLİK AŞISI) CİLTTE HANGİ GENÇLEŞTİRME ETKİLERİNİ GÖSTERİR?

- Ankara Somon DNA aşısı, cildin yorgun, solgun ve mat görünümü ortadan kaldırır.

- Ankara Somon DNA aşısı, tüm yüz cildinde ışıltı sağlar.

- Ankara Somon DNA aşısı, cilt tonunu ve elastikiyetini arttırır.

- Ankara Somon DNA aşısı ile cilt sıkılaşır.

- Ankara Somon DNA aşısı, cilt kurumasını yoğun nem sağlayarak önler.

- Ankara Somon DNA aşısı ile göz çevresi kırışıklıkları giderilir.

- Ankara Somon DNA aşısı ile dudak üstü barkod çizgileri giderilir.

- Ankara Somon DNA aşısı ile cilt tazelenerek gençlik etkisi yakalanır.

ANKARA SOMON DNA AŞISI (GENÇLİK AŞISI) UYGULAMASINDAN SONRA SOSYAL YAŞAMA HEMEN DÖNÜLEBİLİR Mİ?

Somon DNA aşısından hemen sonra ciltte hafif kızarıklık, hafif mercimek şişlikleri olmaktadır. Bu etkiler kişinin cilt hassasiyetine bağlı olarak 4 saat ila 12 saat içinde tamamen iyileşir. Böylece uygulamanın ertesi günü kişi makyaj yapabilir, rahatça sosyal hayatına geri dönebilir.

ANKARA SOMON DNA AŞISI (GENÇLİK AŞISI) FİYATLARI NEYE GÖRE DEĞİŞİR?

Ankara Somon DNA aşısı fiyatları, Ankara Gençlik aşısı fiyatları, Ankara Mezoterapi fiyatları ile ilgili sorularınız için bizlere rahatlıkla ulaşabilirsiniz.