EL GENÇLEŞTİRMESİNDE YENİ TEDAVİ YÖNTEMLERİ: SON TRENDLER

Günümüzde yüz estetiğimize ve güzelliğimize gerekli özeni göstermekteyiz. Peki ya ellerimiz ….

Güzelliğimizi tamamlayan, yaşımızı ele verebilen ellerimizin güzelliğini korumanın yollarını biliyor musunuz?

Yaş aldıkça el üzerinde lekeler gelişebilir,  cilt kalınlığı azalıp ciltte kuruma, pullanma belirtileri izlenebilir; ayrıca yağ dokusundaki kayıp el üstündeki damarların bariz görünmesine neden olabilir.

Bu el yaşlanması belirtilerini tedavi ederek el yaşınızı gizleyebilmekteyiz.

EL GENÇLEŞTİRMESİNDE KULLANILAN TEDAVİ YÖNTEMLERİ

El gençleştirmesinde Mezoterapi,

- El gençleştirmesinde Somon DNA Aşısı,

- El gençleştirmesinde PRP,

- El gençleştirmesinde Kimyasal Peeling,

- El lekelerinin Fraksiyonel Lazer ile Tedavisi,

- El üzerinin Hyaluronik asit Dolguları ile Hacimlendirilmesi,

- El gençleştirmesinde en yeni teknoloji: Plazma Tedavisi,

PLAZMA TEDAVİSİ İLE EL GENÇLEŞTİRME ETKİLİ BİR YÖNTEM MİDİR?

El estetiğinde güvenle kullanılmaya başlayan plazma teknolojisi, gençleştirmek istenilen deri bölgesine noktasal olarak uygulanan bir sistemdir. Yaşlanma, kırışma ve lekelenme gösteren el sırtı derisini plazma enerjisi yoluyla buharlaştırarak ( sublimasyon) yenilenmiş bir deri oluşmasını sağlamaktadır.

Plazma enerjisi, her yaşta etkili sonuçlar verebilen güvenli bir estetik uygulamadır. Ellerin genç görünümünü koruması tek seansla mümkün olmaktadır.

Tedavi öncesinde el üzerine lokal anestezi kremi sürülerek el uyuşturulur ardından gençleştirmek isteğimiz bölgeye 15 dakika gibi kısa süre içerisinde ağrısız, acısız konforlu bir uygulama gerçekleştirilir.

Plazma ile el geçleştirme estetiği yan etkisi olmayan güvenli bir işlemdir. İşlemden sonra el sırtında 7-14 gün süren minik kabuklanmalar gelişir. Kişinin dikkat etmesi gereken nokta; bir gün süre ile su temasını sınırlaması ve kabukların üzerine fondöten renginde bir güneş koruyucu kullanmasıdır.

Plazma ile elin genç görünmesi işlemden sonraki 28 gün içerisinde gözle görünür. Plazma tedavisi ile ellerin gençliğini koruması 5-10 yıl süre ile devam eder.

Her insan güzel, yumuşak ve bakımlı görünen ellere sahip olmak ister. Ellerinin yaşlanmış ve cansız görünümünden rahatsızlık duyanlar…..  Plazma tedavisi  size göre olabilir….