EL LEKELERİNDE TEDAVİ YÖNTEMLERİ NELERDİR?

Kadının güzelliği yüz, boyun, dekolte ve el cildinin ışıltılı, pürüzsüz görünümü ile doğrudan ilişkilidir. Yüz ve boyun bölgesine gösterdiğimiz özeni el cildinize de göstermeniz önem arz eder.

El bakımında her ne kadar tırnak renklendirmesi, manikür gibi unsurlarla el çekiciliği arttırılsa da el cildinin hacimsiz, nemsiz ve lekeli görünümü el gençliğine gölge düşürür.

Eli genç görünümden uzaklaştıran en önemli sorunlardan biri de el üzeri lekeleridir.

El üzerindeki lekeler günümüzde etkili tedavi yöntemleriyle başarıyla silinmektedir.

EL LEKELERİNİN TEDAVİ YÖNTEMLERİ;

- Fraksiyonel Karbondioksit Lazer ile El Lekeleri Tedavisi

- Kimyasal Peeling ile El Lekeleri Tedavisi

- Karbon Peeling ile El Lekeleri Tedavisi

- Somon DNA Aşısı ile El Lekeleri Tedavisi

- Dolgulu Mezoterapi (Gençlik Aşısı) ile El Lekeleri Tedavisi

- Leke Mezoterapi ile El Lekeleri Tedavisi

El üzerindeki lekelerin ve cilt renginin mat olmasının birçok nedeni bulunmaktadır. Bu nedenler arasında sigara kullanımı, yoğun güneş mazuriyeti, temizlik malzemeleri ile eldivensiz temas ve cildin nem kaybetmesi sonucu kuruması sayılabilir.

El üstü derisinin parlak, ışıltılı, nemli ve hacimli görünmesi için sık tercih edilen medikal estetik uygulamalar arasında lazer tedavileri ve mezoterapiler önem kazanmaktadır.

EL ÜSTÜ LEKELERİNDE KULLANILAN LAZER SEÇENEKLERİ NELERDİR?

Fraksiyonel karbondioksit lazerlerin el üzerine uygulanması ile el üzerindeki lekeli, mat, cansız, ölü deri tabakası soyularak el cildinin kırışıksız, pembe ve parlak renge dönmesi başarıyla sağlanmaktadır. El lekelerinin fraksiyonel karbondioksit lazer tedavisi sonbahar ve kış mevsimlerinde tek tedavi seansı ile yüz güldürücü sonuçlar elde ettirir.

El lekelerinde kullanılan diğer lazer sistemi Q switch ND – Yag lazerlerdir. Bu lazer sistemi ile ortalama 4 tedavi seansı ile el üzerindeki cilt renginin matlığı giderilir, cilt altında kolajen üretimi sağlanarak daha genç görünümlü bir ele sahip olunabilir.

EL LEKELERİNDE KULLANILAN MEZOTERAPİLER NELERDİR?

El gençleştirmesinde hyaluronik asit, somon DNA, antioksidan içeren özel gençleştirme kokteylleri ile el mezoterapileri sıkça tercih edilmektedir. El üzerinde dolgu etkisi, yoğun nem verme, cilt renginde pembe ve ışıltı etkisi yaratma ayrıca kırışıklıkları tedavi etme başarısı 3 mezoterapi seansı ile mümkündür.

Mezoterapilerin en önemli avantajı her mevsim rahatlıkla uygulanabilmesidir.