FRAKSİYONEL KARBONDİOKSİT LAZER SİVİLCE İZLERİNİ NASIL İYİLEŞTİRİR?

Sivilce sorunu olanların en büyük korkusu sivilcelerden sonra gelişen ve ömür boyu devam eden sivilce izleridir. Sivilce izleri çukur şeklinde görünmesi ve herhangi bir kreme yanıt vermemesi nedeniyle kabusa dönebilmektedir.

Sivilce izlerinin tedavisinde birçok tedavi seçeneği bulunmaktadır. Sivilce izlerinin derinliğine, yaygınlığına, kişinin yaşına ve kişinin deri tipine göre iz tedavisine karar vermekteyiz.

Fraksiyonel karbondioksit lazer ile sivilce izi tedavisinde sivilce izlerinin bulunduğu deride lazer teknolojisi ile mikro seviyede kanalcıklar açılır. Bu kanalların içerisinden deri altına karbondioksit lazer ışığı gönderilir. Derinin üst tabakasına zarar vermeden minik pullanmalar şeklinde deri soyulur. Ayrıca deri altında Fraksiyonel karbondioksit lazer ışığı sayesinde cilt iyileştirme mekanizmaları devreye sokulmuş olur. Böylece izlerin bulunduğu deride yeni ve genç hücrelerin üretilmesi tetiklenerek izler tedavi edilir.

ANKARA FRAKSİYONEL KARBONDİOKSİT LAZER SİVİLCE İZLERİNDE HANGİ İYLEŞTİRME ETKİLERİNİ SAĞLAR?

- Ankara Fraksiyonel karbondioksit lazer sivilce izlerinin boyutunu (çapını) küçültür.

- Ankara Fraksiyonel karbondioksit lazer izlerin girintili-çıkıntılı olan pürüzlü görünümü düzleştirir.

- Ankara Fraksiyonel karbondioksit lazer sivilce izlerinin derinliğini azaltır.

- Ankara Fraksiyonel karbondioksit lazer kahverengi sivilce izlerinde açılma sağlar. Böylece cilde parlaklık kazandırır.

- Ankara Fraksiyonel karbondioksit lazer sivilce izlerinin bulunduğu deride sıkılaşma sağlayarak gözenekleri daraltır.

- Ankara Fraksiyonel karbondioksit lazer sivilce izlerin altında birikmiş olan siyah nokta ve yağ kistlerini ortadan kaldırır.

FRAKSİYONEL KARBONDİOKSİT LAZER İLE SİVİLCE İZLERİNDE İYİLEŞME HEMEN GÖRÜLÜR MÜ?

Fraksiyonel CO2 lazer ile sivilce izleri tedavisinde ilk uygulamadan itibaren ciltte iyileşme belirtileri görülmeye başlar. Fakat asıl tedavi etkisi 3. seans itibari ile gözle görülür seviyeye ulaşır. Tedavi aralıklarını 20 – 30 günde bir olmak üzere, sonbahar ve kış mevsimlerinde gerçekleştirmekteyiz.

FRAKSİYONEL KARBONDİOKSİT LAZER TEDAVİSİNİN KALICILIĞI NE KADAR DEVAM EDER?

Sivilce izlerini tedavilerle tamamen ortadan kaldıramasak da gözle görülür seviyede azaltmamız mümkün olmaktadır. Yeni sivilceler oluşmadığı sürece tedavi başarısı kalıcılık gösterir. Hatta tedaviden elde edilen başarı oranını yılda bir yapılan devam tedavileri (idame) ile daha üst seviyeye çıkarmak mümkündür.

FRAKSİYONEL KARBONDİOKSİT LAZER TEDAVİSİ CİLDE ZARAR VERİR Mİ? YAN ETKİSİ VAR MIDIR?

Son teknolojik Fraksiyonel karbondioksit lazer sistemleri ile cildin üst tabakası zarar görmeden tedavi uygulaması yapmak mümkün olmaktadır. Bu tedavide dikkat edilmesi gereken tek unsur ciltte leke oluşturma riskine karşı önlem almaktır. Bu nedenle Fraksiyonel CO2 lazer ile sivilce izi tedavisi sadece sonbahar ve kış mevsiminde gerçekleştirilmelidir. Tedaviden sonra hastanın düzenli olarak güneş koruyucu kullanması leke riskini tamamen ortadan kaldırır.

Ankara Fraksiyonel karbondioksit lazer fiyatları ile ilgili sorularınız için bizlere rahatlıkla ulaşabilirsiniz.