GENÇLİK AŞISI MEZOTERAPİSİ

Mezoterapi derinin hemen altındaki orta tabakaya küçük iğneler yardımıyla çeşitli gençleştirici ilaçların uygulanması tedavisidir.

Mezoterapinin en önemli avantajı sorun yaşanan alana (kırışıklık, gevşeme, mat cilt rengi, sarkma) direk ulaşarak küçük miktarlardaki ilaçların kısa sürede etki etmesidir. Bu tedavi ile cildin doğallığını bozmadan, mimikler etkilenmeden yaşlanma belirtileri geriye sarılabilir.

Özetle mezoterapi tedavisi kısa sürede başarı elde ettiren 15 dk. gibi kısa sürede uygulanabilen ve her mevsim yapılabilen etkili bir tedavi yöntemi olması nedeniyle günümüzde oldukça sık tercih edilmektedir.

CİLDE UYGULANAN MEZOTERAPİ SEÇENEKLERİ NELERDİR?

- Gençlik Aşısı Mezoterapisi,

- Somon Aşısı Mezoterapisi,

- Saçlı Deri Mezoterapisi,

- Göz Altı Morluk Mezoterapisi,

- Gıdı Küçültme Mezoterapisi,

- Çatlak Mezoterapisi,

- Boyun ve Dekolte Gençleştirme Mezoterapisi,

- El Gençleştirme Mezoterapisi,

- Selülit Mezoterapisi,

- Leke Mezoterapisi,

- Yağ Yakıcı Mezoterapi (Mezoterapi ile zayıflama),

- Botox Etkisi Gösteren Mezoterapi,

- Cilt Sıkılaştırma Mezoterapisi,

- Ciltte Lifting (kaldırma) Etkili Mezoterapi.

Gençlik aşısı mezoterapisi hyaluronik asit, vitaminler ( B5 vitamini gibi), aminoasitler içeren hazır bir kokteyl solüsyonunun cilde uygulanması ile gerçekleştirilir. Bu etkili içerik cildin altına çok küçük iğneler yardımıyla 2 haftada bir olmak üzere toplam 3 seans gerçekleştirilir.

GENÇLİK MEZOTERAPİSİNİN CİLTTEKİ FAYDALARI NELERDİR?

- Çizgilerin ve kırışıklıkların giderilmesini sağlar.

- Cildin yaşlanma sürecinin yavaşlatarak kontrol altına alır.

- Cildin nemlenmesini sağlayarak kuruma sorununu ortadan kaldırır.

- Cilt gevşekliğini onararak cildin elastikiyetini arttırır. Böylece cilt sıkılaşır.

- Cildin renk (ton) farklılığını düzelterek cildin canlı, pembe renge dönüşmesini sağlar.

- Ciltte yoğun kolajen lif üretimini tetikleyerek cilt kalitesini iyileştirir.

Gençlik aşısı mezoterapisi ile 1. seanstan itibaren ciltte canlanma, ışıltı etkileri başlar, fakat asıl istenilen etki 3. seans itibari ile görülür. Bunun nedeni ciltteki kolajen üretimi ve onarımı 28 gün sonunda gerçekleşmesidir.

Gençleşme mezoterapisi öncesinde cilde anestezi kremi sürülür. 10 - 15 dk. beklenir. Ardından tüm cilde (tüm yüz, boyun, dekolte , el sırtı gibi bölgelere) 15 dk. içerisinde konforlu bir şekilde işlem gerçekleştirilir. İşlemden sonra yüzde hafif kızarıklık, hafif mercimek kabarıklığı gelişir. Bu etkiler maksimum 1 gün içerisinde ortadan kalkar. Kişinin sosyal yaşantısından kopması gerekmez. Her mevsim gerçekleştirilebilen bu cilt onarma mezoterapisinin etkisi yaklaşık 6 ay süre ile devam eder. Mezoterapinin yılda 2 – 3 kez tekrarlanması gençleşme etkisinin devam etmesini sağlayacaktır.