GIDI TOPARLAMA (GIDI ERİTME) TEDAVİLERİ

Yüz bölgesindeki yaşlanma belirtileri çok sayıda medikal estetik uygulamalarla başarıyla giderilebilmektedir. Bu nedenle günümüzde yaşımızı yüz bölgesinden değil daha çok boyun bölgesinden ele vermekteyiz.

BOYUN BÖLGESİNDEKİ YAŞLANMA BELİRTİLERİ NELERDİR?

- Kilo almaya bağlı gıdı bölgesinde genişleme,

- Boyundaki ince çizgilerde derinleşme, sayılarında artış,

- Boyun bölgesindeki derinin gevşemesi, sarkması ve büzüşmesi

Gıdı oluşumu kişinin fiziksel çekiciliğini engelleyen kişinin kilolu ve yaşlı görünmesine neden olan bir problemdir.

Artık günümüzde çeşitli yöntemlerle başarılı Gıdı Eritme ve Gıdı Toparlama (Ameliyatsız Çene Altı Yağ Yakımı) etkileri sağlayan medikal estetik uygulamalar mevcuttur.

GIDI TEDAVİSİ İÇİN KULLANILAN YÖNTEMLER;

- Gıdı Eritme (Gıdı Lipolizi) Mezoterapisi

- Fokuslu Ultrason (HIFU) ile Gıdı Toparlama

- Altın İğne (iğneli Radyofrekans) ile Gıdı Toparlama

Gıdı Eritme Mezoterapisi ile gıdı bölgesinde genişleşmiş ve kümelenmiş yağ hücrelerini bitkisel içerikli özel hazırlanmış mezoterapi kokteylleri ile tedavi etmekteyiz. Ameliyatsız çene altı yağ yakımı tedavisi olarak da geçen gıdı küçültme mezoterapisi küçük iğneler yardımıyla cildin altındaki yağ dokusuna uygulanır. Genellikle 10 günde bir 6 tedavi seansı ile gıdıda küçülme, ciltte sıkılaşma sağlanarak kişi genç görünümüne kavuşturulur.

Gıdı Daraltma Mezoterapisi ağrısız 10 dakika süren bir uygulamadır. Mezoterapi işleminden sonra hafif bir kızarıklık dışında herhangi bir olumsuz etki görülmez. Dolayısıyla Gıdı Eritme tedavisi kişiyi sosyal yaşantısından uzaklaştırmadan çok kısa sürede yaz mevsimi de dahil her mevsim rahatlıkla yapılabilen bir gençleştirme tedavisidir. Tedavinin 6. Seansında kişinin gıdısı boyut olarak küçülür, boyun daraltılmış olur ve bu bölgedeki cilt yapısı sıkılaşır, gerginleşir. Ayrıca boyundaki çizgilenmeler ve kırışıklıklaşmalar da giderilmiş olur.

Fokuslu Ultrason (HIFU) teknolojisi sayesinde cerrahi müdahaleye gerek kalmadan da boyun bölgesinde gıdı toparlama ve sarkmaların tedavisi başarıyla  gerçekleştilebilir.

Günümüzde yaygın olarak kullanılan bu gençleştirme tedavisi, yan etkisi olmayan, güvenli bir yöntemdir. Ultrason dalgası ile etki gösterdiği için yaz mevsimi de dahil her mevsim rahatlıkla uygulanabilir.

Fokuslu Ultrason (HIFU) ile gıdı toparlamanın en önemli avantajı tek seans ile tedavi başarısı elde edilebilmesidir.

Fokuslu ultrason uygulaması, ortalama 30 - 60 dk sürer. Uygulama sırasında ciltte ısınma ve titreşim hissedilebilir; işlem bittiğinde bu hisler tamamen kaybolur. İşlem öncesinde, esnasında ve sonrasında cilde uygulanan buz hasta konforunu arttırır. Uygulama sonrasında hafif kızarıklık ve şişlik gelişir; bu yan etkiler maksimum 1 gün içerisinde iyileşir.

Fokuslu Ultrason ile gıdı toparlama ve gıdı gençleştirme etkileri 1 ay içerisinde başlar. Zaman geçtikçe etki giderek artar ve 6.ayda  maksimum seviyeye çıkar. Bu etkiler ortalama 1 - 2 yıl devam eder.

Altın İğne (iğneli Radyofrekans) ile gıdı toparlama; yaş ilerledikçe boyun bölgesindeki bağ dokusunun yapısını oluşturan elastik ve kolajen lifler (bağlar) yıpranır boyun bölgesindeki cilt gevşer, sarkar ve gıdı oluşur. İşte hasarlanan bu önemli yapıların onarılması ve yeniden üretilmesi radyofrekans enerjisi ile mümkün olmaktadır.

Altın iğne uygulaması etkisi kanıtlanmış özel bir enerji olan "Radyofrekans Dalgaları" üreten cihaz yardımı ile yapılmaktadır. Kişiye özel kullanılan 25 adet altın kaplamalı iğneler ile radyofrekans enerjisi cildin hemen altına iletilir. Uygulama yaklaşık olarak 20 - 30 dk. sürmektedir. İşlemden sonra ciltte hafif kızarıklık, minik kabuklanmalar ve hafif şişlikler oluşur. Bu belirtiler 3 - 4 saat içerisinde kaybolur. Tedavi protokolü 20 günde bir veya ayda bir olmak üzere 3 - 4 tedavi seansı şeklinde önerilir

Yaz mevsiminde rahatlıkla yapılabilen İğneli Radyofrekans (Altın İğne Uygulaması) sayesinde, herhangi bir cerrahi müdahaleye gerek kalmadan, gıdı bölgesinin sıkılaşması, toparlanıp yukarı kaldırılması (lifting) başarı ile sağlanabilmektedir.

Özetle gıdı eritmek (gıdı inceltmek) yukarıda anlatılan medikal estetik uygulamalar ile kolayca ve başarıyla yapılabilmektedir. Belirtmek isteriz ki gıdı sorununda ne kadar erken tedaviye başlanırsa elde edilecek sonuç o kadar yüz güldürücü olacaktır.