GÖZ ALTI KIRIŞIKLIKLARI NASIL GİDERİLİR?

Cilt kırışıklıkları kişinin yaşlanma sürecinde ortaya çıkan cilt sorunlarının başında yer almaktadır.

Göz altı kırışıklıkları genellikle diğer cilt bölgelerine göre daha erken yaşlarda izlenebilmesi nedeniyle önem arz eder.

GÖZ ALTI KIRIŞIKLIKLARI;

- Göz altında ince çizgilenmeler,

- Göz altı cildinde gevşeme yani esnekliklik kaybı,

- Göz altı torbalarının belirginleşmesi

- Gülme mimiğinin yoğun kullanımına bağlı göz çevresi (kaz ayağı) kırışıklıkları şeklinde izlenebilmektedir.

GÖZ ALTI KIRIŞIKLARININ NEDENLERİ NELERDİR?

- Göz altı kırışıklıkları, göz altı cildinde hyaluronik asit maddesinin azalmasına bağlı cilt kuruluğu gelişmesiyle,

- Göz altı kırışıklıkları, göz altı cildinde kolajen liflerin azalmasına bağlı cildin hasarlanmasıyla,

- Göz altı kırışıklıkları, göz altı cildinde yaşın ilerlemesi nedeniyle yeni kolajen liflerinin üretiminin durması nedeniyle,

- Göz altı kırışıklıkları, ailesel (genetik) faktörler nedeniyle,

- Göz altı kırışıklıkları, düzensiz uyku, bilgisayar karşında uzun süreli çalışma sonucu,

- Göz altı kırışıklıkları, sigara ve alkol kullanımı sonucu gelişebilmektedir.

Göz altı kırışıklığına neden olan faktörleri azaltan, anti-aging uygulamalar olarak adlandırılan işlemler yüz güldürücü sonuçlar verebilmektedir. Bu dermokozmetik uygulamalar sayesinde hem göz altı kırışıklıkları tedavi edilir hem de cilt kalitesi artırılarak yaşlanma süreci yavaşlatılır.

GÖZ ALTI KIRIŞIKLIKLARININ TEDAVİ SEÇENEKLERİ NELERDİR?

- Göz altı kırışıklıklarının lazer ile tedavisi

- Göz altı kırışıklıklarının altın iğne (fraksiyonel radyofrekans) ile tedavisi

- Göz altı kırışıklıklarının karbon peeling ile tedavisi

- Göz altı kırışıklıklarının fraksiyonel karbondioksit(C02) ile tedavisi

- Göz altı kırışıklıklarının PRP mezoterapi ile tedavisi

- Göz altı kırışıklıklarının somon DNA aşısı ile tedavisi

- Göz altı kırışıklıklarının gençlik aşısı ile tedavisi

- Göz altı kırışıklıklarının mezolifting ile tedavisi

- Göz çevresi kırışıklıklarının mimiklerin azaltılması yoluyla tedavisi

GÖZ ALTI KIRIŞIKLIKLARI, GÖZ ALTI KIRIŞIKLIKLARI NASIL GİDERİLİR, GÖZ ALTI KIRIŞIKLIKLARI TEDAVİSİ, GÖZ ALTI KIRIŞIKLIĞI, GÖZ ÇEVRESİ KIRIŞIKLIKLARI, GÖZ ALTI KIRIŞIKLIĞI, GÖZ ETRAFI KIRIŞIKLIKLARI, GÖZ ALTI KIRIŞIKLIKLARI TEDAVİSİ FİYATI, GÖZ ÇEVRESİ KIRIŞIKLIK TEDAVİSİ SEANS ÜCRETİ, GÖZ ETRAFI KIRIŞIKLIK TEDAVİSİ FİYATLARI NEYE GÖRE DEĞİŞİR?

göz altı kırışıklıkları, göz altı kırışıklıkları nasıl giderilir, göz altı kırışıklıkları tedavisi, göz altı kırışıklığı, göz çevresi kırışıklıkları, göz etrafı kırışıklıkları, göz altı kırışıklıkları tedavisi fiyatı, göz çevresi kırışıklık tedavisi seans ücreti, göz etrafı kırışıklık tedavisi fiyatları ile ilgili sorularınız için bizlere rahatlıkla ulaşabilirsiniz.