GÖZ ALTI MORLUKLARININ TEDAVİSİNDE PRP YÖNTEMİ

Göz çevresindeki cilt dokusu diğer bölgelere göre daha ince yapıda ve hassastır. Bu nedenle göz çevresi cildinde gelişen olumsuz değişimler kişinin yorgun, hasta görünümüne neden olabilmektedir.

Göz altı morlukları göz çevresinde sık görülen önemli bir cilt sorunudur.

GÖZ ALTI MORLUKLARI NEDENLERİ NELERDİR?

- Göz altı morlukları, genetik (ailesel) olabilir.

- Göz altı morlukları, egzema (alerji) sonucu gelişebilir.

- Göz altı morlukları, kansızlık (demir eksikliği anemisi) ve vitamin eksikliği sonucu gelişebilir.

Göz altı morlukları, troid (guatr) hastalığı nedeniyle gelişebilir.

Göz altı morlukları, uykusuzluk gibi düzensiz yaşam tarzı nedeniyle izlenebilir.

­- Göz altı morlukları, göz altında damar dolaşımını bozan alkol ve sigara kullanımı sonucu gelişebilir.

- Göz altı morlukları, kilo kaybına bağlı göz altındaki yağ yastıklarının incelmesi sonucu damarların belirginleşmesi nedeniyle izlenebilir.

Tüm bu nedenlerden kaynaklanabilen göz altı morlukları kişinin olduğundan daha yaşlı, cansız ve solgun görünmesi sebebiyle hatta madde bağımlılığı önyargısı nedeniyle kozmetiklerle sürekli kapatılmak zorunda kalınır.

GÖZ ALTI MORLUĞUNUN TEDAVİ YÖNTEMLERİ NELERDİR?

- Göz altı morluk PRP’si (Platelet Rich Plasma)

- Göz altı morluk mezoterapisi

GÖZ ALTI MORLUĞUNUN PRP İLE TEDAVİSİ NASI L YAPILIR?

PRP diğer adıyla kök hücre tedavisi cildi onarmak ve gençleştirmek için kullanılan en doğal tedavi yöntemlerinin başında gelmektedir.

PRP göz çevresi tedavisi, kişinin kolundan alınan bir miktar kanın özel yöntemlerden geçirilerek platelet hücrelerinden zengin seruma dönüştürülmesidir. PRP ciltte tedavi etkisini Platelet hücrelerinin miktarının artması sonucu yoğun miktarda büyüme faktörü ile gerçekleştirir.

GÖZ ALTI MORLUĞU TEDAVİSİNDE PRP KAÇ TEDAVİ SEANSI GEREKİR?

PRP göz çevresi serumu, özel iğneler yardımıyla göz altına 3 tedavi seansı şeklinde yapılmaktadır. Tedavi aralıkları 2 – 4 haftada bir yapılır.

PRP göz çevresi uygulaması ile göz altındaki morluk ilk tedavi sonrasında azalmaya başlasa da istenen etki 3. PRP tedavisinden sonra belirgin olarak izlenmektedir.

PRP göz çevresi uygulaması, göz altındaki morluğu tedavi ederken aynı zamanda göz altında doğal dolgu etkisi, göz altı torbasında küçülme, cilt sıkılaştırma, nemlendirme ve göz çevresinde kırışıklık azaltma etkilerini de sağlamaktadır.

GÖZ ALTI MORLUĞUNDA PRP TEDAVİ ETKİSİ NE KADAR SÜRE DEVAM EDER?

PRP 6 ay boyunca cildi tamir etme ve onarma etkisini sürdürür. PRP’nin gençleştirme ve iyilik etkisi kalıcıdır. Yaşlanma sürecinin devam etmesi nedeniyle cildi korumak amacıyla devam (idame) tedavileri önerilir.

6 ayda bir veya yılda bir olmak üzere 1 - 2 seans PRP göz çevresi devam tedavileri yapılmaktadır.

GÖZ ALTI MORLUK TEDAVİSİNDE PRP ve GÖZ ÇEVRESİ MEZOTERAPİSİ BİRLİKTE KULLANILIR MI?

Göz çevresine özel olarak kullanılabilen mezoterapi solüsyonları vardır. Göz çevresi mezoterapisi, kremlere göre daha yoğun miktarda vitamin, antioksidan ve oligopeptitler içermektedir. Göz çevresi mezoterapi uygulaması ile göz çevresinde damar dolaşımı dengelenir. Ayrıca göz altı morluğuna neden olan pigment birikimleri parçalanır. Özel küçük mezoterapi iğneleri ile cilt altına 10 - 15 dakika içerisinde uygulanır.

Ankara PRP ile göz çevresi mezoterapisinin birlikte kullanımı 1 hafta arayla yapılabilmektedir.

Göz çevresi mezoterapi tedavisi 1- 2 haftada bir olmak üzere 4 - 6 mezoterapi tedavisi şeklinde yapılır.

Göz altı morluğu yoğun olan kişilerde Ankara PRP ve göz çevresi mezoterapisinin birlikte kullanılması göz altı morluk tedavi başarısını oldukça artırmaktadır.

ANKARA PRP TEDAVİSİ, ANKARA PRP, PRP CİLT TEDAVİSİ FİYATLARI, PRP CİLT YENİLEME, ANKARA PRP FİYATLARI, ANKARA PRP TEDAVİSİ, ANKARA PRP TEDAVİSİ FİYATLARI, PRP GÖZ ÇEVRESİ NEDİR?

Ankara prp tedavisi, Ankara prp, prp cilt tedavisi fiyatları, prp cilt yenileme, Ankara prp fiyatları, prp tedavisi, Ankara prp tedavisi fiyatları, Ankara prp tedavisi ücretleri, prp göz çevresi ile ilgili sorularınız için bizlere rahatlıkla ulaşabilirsiniz.

ANKARA GÖZ ALTI MEZOTERAPİ FİYATLARI, GÖZ ÇEVRESİ MEZOTERAPİ, GÖZ ÇEVRESİ MEZOTERAPİ FİYATLARI, GÖZ ÇEVRESİ MEZOTERAPİ ÜCRETLERİ NEYE GÖRE DEĞİŞİR?

Ankara göz altı mezoterapi fiyatları, göz çevresi mezoterapi, göz çevresi mezoterapi fiyatları, göz çevresi mezoterapi ücretleri ile ilgili sorularınız için bizlere rahatlıkla ulaşabilirsiniz.