GÖZ ÇEVRESİ PROBLEMLERİ İÇİN GÖZ ALTI MEZOTERAPİ TEDAVİSİ

Göz çevresi cildi diğer cilt bölgelerinden oldukça incedir ve hassastır. Bu nedenle hem yaşlanma sürecinde hem de olumsuz yaşam tarzından ilk etkilenen bölge göz çevresindeki cilttir.

GÖZ ÇEVRESİ CİLT SORUNLARI NELERDİR?

- Kaz ayağı çizgileri (gülme mimiği çizgileri),

- Göz altı torbası,

- Göz altı morarması,

- Üst göz kapağında sarkma,

- Göz altında şişlik,

- Göz altında koyulaşma.

Göz çevresinde yaşanan bu sorunlar kişinin yorgun, uykusuz, bitkin görünmesine neden olur. Ayrıca bu sorunları kapatmak için göz çevresine yoğun makyaj yapılmak zorunda kalınabilir.

GÖZ ÇEVRESİNE HANGİ TEDAVİLER UYGULANIR?

- Göz Çevresi Mezoterapisi

- Göz çevresi PRP Uygulaması

- Göz çevresi Franskiyonel Karbondioksit Lazer Uygulaması

- Göz çevresi Işık Dolgusu

GÖZ ÇEVRESİ MEZOTERAPİSİNDE ÖN HAZIRLIK AŞAMALARI VAR MIDIR?

- Göz çevresi mezoterapisi genellikle her mevsim rahatlıkla uygulanmaktadır. Öncesinde kişinin dikkat etmesi gereken herhangi bir hazırlık yoktur. İşlem öncesinde göz çevresine anestezi içerikli krem uygulanarak 15 dakika beklenir. Mezoterapi uygulaması 10 – 14 günde bir düzenli olarak 3 – 4 tedavi seansı şeklinde yapılmalıdır. 1. tedavi seansından hemen sonra göz çevresinde canlanma belirtileri görülür.

GÖZ ÇEVRESİ MEZOTERAPİSİ NASIL UYGULANIR?

- Göz çevresi mezoterapisi, hyaluronik asit, antioksidanlar, aminoasitler ve B grubu vitaminlerden oluşan özel bir gençleştirme aşısıdır. Mezoterapinin içerisindeki bu farklı maddeler birbirleriyle sinerjik etki oluşturarak göz çevresinde yaşanan kırışıklık, morarma, sarkma ve renk farklılıkları sorununu giderebilmektedir.

Göz çevresi mezoterapisi küçük özel mezoterapi iğneleri ile göz çevresindeki belli bölgelere 1,5 - 3 santim aralık bırakılarak, 15 dakika gibi kısa sürede uygulanır. İşlemden sonra göz çevresinde hafif bir şişlik, hafif bir kızarıklık görülebilir. Göz çevresine uygulanan buz jeller sayesinde kan dolaşımı hızlandırılarak bu etkilerin hızla kaybolması sağlanır.

GÖZ ÇEVRESİ MEZOTERAPİSİNİN FAYDALARI NELERDİR?

- Mezoterapi uygulaması sayesinde ciltte hızlı bir hücre yenilenmesi başlar. Hyaluronik asit içeriği ciltte yoğun nemlenme sağlamaktadır.

Antioksidanlar ile göz çevresinde parlaklık etkisi yakalanır. Kan dolaşımının düzenlenmesi ile göz altı morlukları, göz altı şişlikleri tedavi edilir. Özetle kişinin göz çevresindeki yaşlanma belirtileri farklı mekanizmalarla geriye sarılmış olur.

GÖZ ÇEVRESİ MEZOTERAPİSİ ETKİSİNİ NE KADAR SÜRDÜRÜR?

Mezoterapi işlemi ile ilk seansta bir farklılık gözlense de asıl etkiyi 3. ve 4. tedavi seanslarında almaktayız. Mezoterapi ile ciltteki iyileşme ve gençleşme etkileri yaklaşık 3 – 6 ay devam etmektedir. Mezoterapinin canlandırma etkisinin devamlılık süresi kişinin deri yapısı, ten rengi, yaşı ve yaşam şekline göre değişmektedir. Bu nedenle kişiye özel devam tedavileri 3 – 6 – 12 ayda bir kez tekrarlanarak iyilik hali devam ettirilir.

Göz çevresi yaşlanma belirtileri ve sorunlarını kontrol altına alabilen bir çok tedavi yöntemi bulunmakla birlikte göz çevresi mezoterapisi kısa sürede başarı sağlayabilen etkili estetik uygulamalardandır.