KARBON PEELING

Karbon peeling özel bir lazer sistemi ile yapılan profesyonel bir cilt bakımıdır. Karbon losyon ile cilt bakımı olarak da adlandırılır. Yaz mevsimi de dahil her mevsim rahatlıkla yapılabilir.

Lazer ile Karbon Peeling Uygulaması Nasıl Yapılır?

Karbon peeling, karbon losyonun cilde sürülmesi sonrasında 20 dk. süren bir lazer işlemidir. Uygulama sırasında acı ve ağrıya sebep olmaz; bu nedenle anesteziye gerek kalmadan rahatlıkla gerçekleştirilir. Cildi tahriş etmez; dolayısıyla yüzde herhangi bir soyulma, kızarıklık, morarma, şişme yapmaz. İşlemden hemen sonra kişi sosyal yaşantısına rahatlıkla dönebilir. İşlemin hemen ardından kişiye güneş koruyucu krem sürülmesi dikkat edilmesi gereken tek noktadır.

Lazerle Karbon Peeling Uygulamasının Faydaları;

1- Tüm cilt lekelerinin tedavisi,

2- Cildin mat renk tonunu açma,

3- Gözenek daraltma,

4- Siyah nokta tedavisi,

5- Cildin aşırı yağlanmasını dengeleme,

6- Sivilce tedavisi,

Karbon Peeling Avantajları;

1- Her cilt tipine uygundur.

2- Her mevsim uygulanabilir.

3- Acısız ve ağrısızdır.

4- İşlemin etkisi 4. seansla birlikte belirgin olarak görülür.

ANKARA KARBON PEELİNG CİLT LEKELERİ, KARBON PEELİNG TEDAVİSİ, ANKARA KARBON PEELİNG, KARBON PEELİNG FİYATI, KARBON PEELİNG ÜCRETİ, KARBON PEELİNG SEANS ÜCRETİ, KARBON PEELİNG SEANS FİYATI, 2017 KARBON PEELİNG FİYATLARI, 2017 KARBON PEELİNG ÜCRETLERİ, 2018 KARBON PEELİNG FİYATLARI, 2018 KARBON PEELİNG ÜCRETLERİ, LAZERLE KARBON PEELİNG, KARBON PEELİNG LEKE TEDAVİSİ ÜCRETLERİ NEDİR?

Ankara karbon peeling cilt lekeleri, karbon peeling tedavisi, Ankara karbon peeling, karbon peeling fiyatı, karbon peeling ücreti, karbon peeling seans ücreti, karbon peeling seans fiyatı, 2017 karbon peeling fiyatları, 2017 karbon peeling ücretleri, 2018 karbon peeling fiyatları, 2018 karbon peeling ücretleri, lazerle karbon peeling, karbon peeling leke tedavisi ücretleri ile ilgili sorularınız için bizlere rahatlıkla ulaşabilirsini