LAZERLE SİVİLCE TEDAVİSİ FİYATLARI

Sivilce (akne)  sorunu yağlı cilt tipinin en sık karşılaştığı cilt rahatsızlıklarının başında yer almaktadır.

Sivilceli Ciltte Hangi Sorunlar İzlenir?

• Sivilceli ciltte siyah noktalar
  • Sivilceli ciltte geniş gözenekler
  • Sivilceli ciltte kırmızı iltihaplı sivilceler
  • Sivilceli ciltte kistik derin yerleşimli akneler
  • Sivilceli ciltte beyaz küçük yağ kistleri ( kapalı komedon)
  • Sivilceli ciltte kahverengi veya kırmızı renkte düz yapıda sivilce lekeleri
  • Sivilceli ciltte deriden çökük sivilce çukurları (sivilce izleri) izlenmektedir.

Lazer ile Sivilce Tedavisi Nasıl Etki Eder?

- Lazer ile sivilce tedavisi günümüzde en sık Q Switched ND-Yag lazer sistemleri ile gerçekleştirilmektedir.

- Lazer ile sivilce tedavisi; özel Q Switched ND-Yag lazer teknolojisi ile yapılan karbon peeling tedavisi şeklinde uygulanmaktadır.

- Lazer ile sivilce tedavisinde, sivilce krem tedavilerine kıyasla cildin altındaki derin tabakaya ulaştığı için daha başarılı sonuçlar elde edilir.

- Lazer ile sivilce tedavisi cildin altındaki yağlanma artışını tedavi ederek düzene sokar.

-Lazer ile sivilce tedavisi geniş gözenekleri daraltır.

- Lazer ile sivilce tedavisi siyah noktaları giderir.

- Lazer ile sivilce tedavisi ile kırmızı renkteki iltihaplı sivilceler, sivilceye neden olan P. Acnes bakterisi yok edilerek tedavi edilir.

- Lazer ile sivilce tedavisi sayesinde sivilcenin neden olduğu kahverengi ve kırmızı renkteki sivilce lekeleri tedavi edilebilmektedir.

- Özetle lazer ile sivilce tedavisi, sivilceli cildin yaşadığı tüm sorunlar üzerinde etkili olan başarılı bir tedavi seçeneğidir.

- Lazer ile sivilce tedavisi fiyatları, tedavinin kaç seans yapılacağına bağlı olarak değişiklik göstermektedir.

-Lazer ile sivilce tedavisi fiyatları,10-14 günde bir yapılan 4 - 6 lazer tedavi seansına göre belirlenmektedir.

LAZERLE SİVİLCE TEDAVİSİ, LAZER İLE SİVİLCE TEDAVİSİ, KARBON PEELING TEDAVİSİ, LAZER İLE KARBON PEELING TEDAVİSİ, SİVİLCE İZLERİNİN TEDAVİSİ, SİVİLCE LEKELERİNİN TEDAVİSİ, ANKARA LAZERLE SİVİLCE TEDAVİSİ, LAZER İLE SİVİLCE TEDAVİSİ ANKARA, SİYAH NOKTA TEDAVİSİ, GÖZENEK TEDAVİSİ, SİVİLCELİ CİLT TEDAVİSİ, AKNE ÇUKURLARI TEDAVİSİ ANKARA FİYATLARI NEDİR?

lazerle sivilce tedavisi fiyatları, lazer ile sivilce tedavisi fiyatları, karbon peeling tedavisi fiyatları, lazer ile karbon peeling tedavisi fiyatları, sivilce izlerinin tedavisi fiyatları, sivilce lekelerinin tedavisi fiyatları, ankara lazerle sivilce tedavisi fiyatları, lazer ile sivilce tedavisi ankara fiyatları, siyah nokta tedavisi fiyatları, gözenek tedavisi fiyatları, sivilceli cilt tedavisi fiyatları, akne çukurları tedavisi ankara fiyatları ile ilgili sorularınız için bize rahatlıkla ulaşabilirsiniz.