LİPOLİZ MEZOTERAPİSİ

Lipoliz yağ hücrelerinin küçültülmesi veya parçalanması anlamına gelmektedir. Lipoliz mezoterapisi sınırlı bölgelerde (lokal) aşırı yağ birikimi tedavisinde sık tercih edilen bir mezoterapi yöntemidir.

LİPOLİZ MEZOTERAPİSİ HANGİ BÖLGELERDE İNCELME SAĞLAR?

- Karın,

- Bel,

- Kalça,

- Kol iç kısımları,

- Gıdı,

- Bacak

- Göbek

LİPOLİZ MEZOTERAPİSİ KİMLERE UYGULANIR?

Bu mezoterapi yöntemi zayıflama için değil; bölgesel yağ eritme amacıyla kullanılmaktadır. Bu mezoterapi yöntemi vücuda şekil vermek, forma girmek, fit olmak amacıyla tercih edilmektedir. Emzirenler ve hamile olanlar dışında 18 yaşından büyük herkese güvenle uygulanabilir.

Lipoliz mezoterapisinin en başarılı olduğu hasta grubu kilo verme sürecinin bittiği yani artık kilosu sabit olan (değişmeyen) hastalardır. Mezoterapi tedavi süreci sırasında dengeli beslenmek, bol su içmek ve düzenli spor yapmak; yağ eritme sürecini olumlu etkiler.

LİPOLİZ MEZOTERAPİSİ NASIL ETKİ EDER?

Fosfatidilkolin, lesitin, C vitamini, demir solüsyonu içerikli mezoterapi kokteyli yağ fazlalığının bulunduğu bölgeye (karın, basen, kol veya bacak gibi) özel mezoterapi iğneleri yardımıyla uygulanır. Mezoterapi; yağ hücresine zarar vererek yağ hücresinin canlılığını kaybetmesine neden olur. Parçalanan yağ hücreleri bulundukları yerden vücudun doğal uzaklaştırma kanalları ile (karaciğer gibi) atılır. Böylece sadece istenilen bölgedeki yağ fazlalığı ameliyat gerektirmeden inceltilerek tedavi edilir.

LİPOLİZ MEZOTERAPİSİ GÜVENLİ BİR YÖNTEM MİDİR?

Mezoterapi kokteylinde Sağlık Bakanlığı’nın onayladığı ilaçlar kullanıldığında ve doktor kontrolünde yapıldığında güvenli bir tedavi şeklidir.

Mezoterapinin en önemli avantajı sadece yağ dokusunun arttığı hedef bölgeye direkt ilacın enjekte edilmesidir. Böylece az miktarda ilaç kullanılarak kısa sürede hızlı sonuç alınır. Ayrıca kişinin doğal yağ eritici mekanizmaları devrede olduğu için herhangi bir olumsuz etki ile karşılaşılmaz.

LİPOLİZ MEZOTERAPİSİ KAÇ SEANS UYGULANIR?

Mezoterapi tedavisi seansları 2 – 4 haftada bir olmak üzere 4 – 6  seans önerilmektedir. Kişinin durumuna göre mezoterapi tedavi seansları değişiklik gösterebilir. İncelme etkisi 3. tedaviden sonra başlasa da istenilen sonuç 6. seansta elde edilir.

LİPOLİZ MEZOTERAPİSİNDE GÖRÜLEBİLECEK YAN ETKİLER NELERDİR?

- Ciltte kızarma,

- Ciltte ısı artışı,

- Kısa süreli kaşıntı,

- İğne yerlerinde şişme,

- İğne yerlerinde morarma (sık görülür).

Bu geçici yan etkiler kişinin cilt hassasiyetine göre 1 – 3 gün içerisinde tamamen ortadan kalkar. Bazı kişilerde ise bu yan etkiler hiçbir zaman görülmez.