PLAZMA ENERJİSİ İLE KAZ AYAĞI KIRIŞIKLIK (GÜLME ÇİZGİLERİ) TEDAVİSİ

Deri tüm vücudumuzu kaplayan en büyük organımızdır. Vücudun farklı bölgelerinde farklı kalınlıktadır. Göz etrafındaki deri vücudumuzdaki en ince deri alanıdır. En ufak yaşlanma belirtileri, cilt bozulmaları ilk önce göz etrafında kendini gösterir.

Gözler insanın hem kendisine hem etrafındaki insanlara sevgiyle bakabilmesini sağlar. Gözler bu kadar önemliyken göz çevresi cildimizin bakımı da oldukça önem kazanmaktadır.

Göz çevresinde en sık karşılaştığımız yaşlanma belirtileri kaz ayağı çizgileri olarak adlandırılan gülme eylemi sırasında ortaya çıkan yatay derin kırışmalardır. Kaz ayağı kırışıklıklarının tedavisinde devrimsel bir yenilik olan plazma enerjisi umut vaat etmektedir.

Plazma enerjisini kullanan plazma cihazı yeni bir gençleştirme teknolojisidir.

PLAZMA ENERJİSİ HANGİ MEKANİZMAYLA ETKİ EDER? CİLDİ NASIL GENÇLEŞTİRİR?

Plazma sistemi sublimasyon metodu kullanan ameliyat gerektirmeyen güvenli bir estetik uygulamadır. Sublimasyon, katı yapıda olan dokunun gaz haline dönüşmesi demektir.

Plazma sadece tedavi etmek istediğimiz kırışıklıkların bulunduğu deri alanına etki eder. Burada plazma enerjisi ile seçici ve odaklanmış ısı aktarımı oluşturarak deride biyostimülasyon sağlar.

Gülme çizgileri yoğun gülme mimiğine bağlı olarak derinin canlılığını koruyan kolajen liflerin hasarlanması sonucu ortaya çıkar.

Plazma tedavisi göz çevresindeki deriye uygulandığında biyostimülasyon yolu ile yeni ve taze kolajen lifleri oluşmasını tetikler. Böylece cilt plazma ile gülme çizgilerinden arınmış, göz altı sıkılaşması sağlanmış, gençleştirme etkileri kazanmış olur.

Plazma tedavisi göz çevresine yaklaşık 20 – 30 dakika içerisinde uygulanabilen hızlı, pratik, güvenli, kansız, ameliyatsız, dikişsiz kolay bir estetik işlemdir.

Plazma ile göz çevresi gibi hassas cilt bölgelerinde son derece güvenli tedavi yapılabilmektedir. Bunun nedeni plazma sisteminde kullanılan ısı kaynağını odaklanmış milimetrik alanda çalıştırarak cildin altına ve çevre dokulara hasar vermeden sadece yıpranmış hedef cilt dokusunu tedavi etmeyi mümkün kılmasıdır.

Plazma enerjisi ile kırışıklık tedavisi güneşin etkisini kaybettiği sonbahar mevsiminde yapılabilen ve hızlı sonuç veren etkili gençleştirme tekniğidir.