SİVİLCE (AKNE) İZLERİNDE TEDAVİ SEÇENEKLERİ NELERDİR?

Sivilceler ve sivilce (akne) izleri dermatoloji kliniklerinde en sık karşılaştığımız cilt sorunlarının başında gelmektedir.

Günümüzde sivilceler (akne) çeşitli kremler ve ağızdan alınan ilaçlarla etkili bir şekilde tedavi edilebilmektedir. Fakat sivilcelerden kalan sivilce (akne) izleri ve lekeleri sabırlı ve uzun bir tedavi süreci gerektirir.

Sivilce (akne) izleri ciltte çukurluklar, düzensiz, girintili - çıkıntılı görünüm, yüz kızarıklığı ve kahverengi sivilce lekeleri şeklinde izlenebilir.

Sivilce (akne) izlerinde pek çok teknolojik yöntem ve medikal estetik uygulama yapılabilmektedir. Sivilce izlerinde hangi tedavileri uygulayacağımıza sivilce izinin tipine göre karar vermekteyiz.

SİVİLCE (AKNE) İZLERİ KAÇ ÇEŞİTTİR?

- Yüzeyel sivilce çukurları

- Derin yerleşim gösteren sivilce çukurları

- Deriden kabarık (keloid tarzında) olan sivilce izleri 3 farklı tipte  izlenebilmektedir.

Sivilce (akne) izleri kişinin genel sağlığını etkilemese de kendine güvenini, sosyal ilişkilerini olumsuz yönde etkileyerek yaşam kalitesini bozar. Bu nedenle günümüzde sivilce izlerinin tedavi edilmesi önem arz eder.

SİVİLCE (AKNE) İZLERİNDE HANGİ TEDAVİ YÖNTEMLERİ KULLANILABİLİR?

- Sivilce İzlerinin Fraksiyonel Karbondioksit Lazer ile Tedavisi

- Sivilce İzlerinin Kimyasal Peeling ile Tedavisi

- Sivilce İzlerinin Mikro İğneleme (Dermapen) ile Tedavisi

- Sivilce İzlerinin PRP (Kök Hücre) ile Tedavisi

- Sivilce İzlerinin Somon DNA Aşısı ile Tedavisi

- Sivilce İzlerinin Fraksiyonel Radyofrekans (Altın İğne) ile Tedavisi

- Sivilce İzlerinin Plazma Enerjisi ile Tedavisi (En yeni teknolojik sistem)

Bazen derin yerleşimli sivilce izlerinde tek bir tedavi yöntemi başarılı sonuca götüremeyebilir. Bu durumda tek bir yöntem yerine birkaç tedavinin bir arada kullanıldığı (kombine) tedaviler daha etkili sonuçlar verebilmektedir.

SİVİLCE İZLERİNDE HANGİ KOMBİNE TEDAVİLER KULLANILIR?

- Sivilce İzlerinin PRP ve Dermapen Sistemi ile Kombine Tedavisi

- Sivilce İzlerinin Fraksiyonel Karbondioksit Lazer ve PRP ile Kombine Tedavisi

- Sivilce İzlerinin Fraksiyonel karbondioksit Lazer ve Somon DNA Aşısı ile Kombine Tedavisi

- Sivilce İzlerinin Fraksiyonel Radyonfrekans (Altın İğne) ve PRP ile Kombine Tedavisi

- Sivilce İzlerinin Fraksiyonel Radyofrekans (Altın İğne) ve Somon DNA Aşısı ile Kombine Tedavisi

Özetlemek gerekirse günümüzde yeni teknolojik sistemler ile sivilce izlerini başarıyla tedavi ederek kişileri mutlu edebilmekteyiz.