SİVİLCE İZLERİNİN FRAKSİYONEL KARBONDİOKSİT LAZER İLE TEDAVİSİ

Günümüzde sivilceler sıklıkla karşılaşılan bir sorun olmasına rağmen etkili bir şekilde tedavi edilebilmektedir. Bazen derin yerleşimli sivilcelerin iyileşmesinden sonra bazen de gecikmiş tedavi sonrasında sivilce çukurları (izleri) kalabilmektedir.

Sivilce izleri, sivilceler kadar kişiyi mutsuz edebilir. Halk arasında sivilce (akne) izlerine, sivilce lekeleri, sivilce kızarıklığı adlandırılmaları da yapılmaktadır.

Aslında sivilce (akne) izleri derinin altında doku harabiyeti sonucu gelişen genellikle çukur görünümlü, kırmızı veya deri renginde oluşumlardır.

Sivilce (akne) izlerinde genellikle en etkili teknolojik sistemlerden biri olan Fraksiyonel CO2 lazer tedavisi tercih edilmektedir.

SİVİLCE İZLERİNİN FRAKSİYONEL KARBONDİOKSİT LAZER TEDAVİSİ KİMLERE YAPILIR?

- Fraksiyonel karbondioksit lazer ile sivilce izi tedavisi 18 yaş üstü herkese güvenle yapılabilir.

- Fraksiyonel karbondioksit lazer ile sivilce izi tedavisi genellikle sivilceleri artık çıkmayan sadece sivilce (akne) çukurları şikayeti olan kişilerde başarılı sonuç verir.

- Fraksiyonel karbondioksit lazer ile sivilce izi tedavisi genellikle sonbahar ve kış mevsiminde yapılan bir tedavi seçeneğidir.

- Fraksiyonel karbondioksit lazer ile sivilce izi tedavisi özellikle derin çukurları olan kişilerde etkili sonuç sağlar.

SİVİLCE İZLERİNİN FRAKSİYONEL KARBONDİOKSİT LAZER İLE TEDAVİSİ NEDEN KIŞ MEVSİMİNDE TERCİH EDİLİR?

Kış mevsiminde en sık tercih edilen sivilce izi tedavi seçeneği Fraksiyonel karbondioksit lazerdir.

Cildin en derin katmanına bile ulaşabilen bu teknolojik lazer sistemi aynı zamanda izlerin bulunduğu cilt yüzeyini de tedavi eder. Bu nedenle tüm lazer sistemlerinde olduğu gibi Fraksiyonel CO2 lazer sistemlerinde de güneş ışığına dikkat edilmesi oldukça önem arz eder. Sonbahar, kış mevsimlerinde güneş ışığının etkisinin ve süresinin azalması nedeniyle Fraksiyonel CO2 lazer tedavileri herhangi bir olumsuz etki ile karşılaşılmadan güvenle yapılabilmektedir.

FRAKSİYONEL KARBONDİOKSİT LAZERİN SİVİLCE İZLERİ ÜZERİNDEKİ İYİLEŞTİRME ETKİLERİ NELERDİR?

Fraksiyonel CO2 lazer cildi soyarak yenileyen üstün teknolojik sistemler arasındadır. Sivilce izlerinde Fraksiyonel CO2 lazer, ortalama 2 – 3 tedavi seansı ile başarılı sonuç alınmaktadır.

- Fraksiyonel CO2 lazer küçük boyutlu sivilce izlerinin kaybolmasını sağlar.

- Fraksiyonel CO2 lazer derin çukurların küçülmesini sağlar.

- Fraksiyonel CO2 lazer derinin girintili - çıkıntılı görünümünü pürüzsüzleştirir.

- Fraksiyonel CO2 lazer sivilce lekelerini giderir.

- Fraksiyonel CO2 lazer deriyi sıkılaştırır, gözeneklerin giderilmesini sağlar.

- Fraksiyonel CO2 lazer sivilce izlerini iyileştirirken aynı zamanda cilde gençleşme etkisi kazandırır.