SOMON AŞISI MEZOTERAPİSİ

Somon DNA aşısı somon sütünden elde edilen insan DNA’sına çok yakın bir mezoterapi ilacıdır. Aynı zamanda içeriğinde B vitamin kompleksleri bulunur.

Somon aşısı mezoterapisi cilt gençleştirmesinde sıklıkla tercih ettiğimiz bir uygulamadır. Ciltte hem hücresel hem de damarlar üzerinde etki göstermektedir. Dolaşımı düzenleyerek ciltte onarım sürecini başlatır. Böylece yaşlanma hızını yavaşlatır.

SOMON AŞISI MEZOTERAPİSİNİN FAYDALARI NELERDİR?

- Mezoterapi; ciltte güçlü, derin nemlenme sağlar.

- Mezoterapi; güneş ışığına bağlı yaşlanma belirtilerini giderir.

- Mezoterapi; sigara içenlerde görülen cilt yıpranmasını antioksidan etkisiyle giderir.

- Mezoterapi; cilde parlaklık kazandırır.

- Mezoterapi; kaz ayakları, dudak üstü kırışıklıkları gibi çizgilerin azalmasını sağlar.

- Mezoterapi; cildin bağ dokusunu yenileyerek elastikiyetini arttırır, cilt sıkılaşır.

- Mezoterapi; ciltteki çatlakların görünümünü azaltır.

- Mezoterapi; saç dökülmesini yavaşlatır, saç derisinin güçlenmesini sağlar.

Somon DNA aşısı cilt yaşlanması gösteren yüz, dekolte, el gibi alanlara küçük iğneler yardımıyla 10 – 14 günde bir 3 tedavi seansı şeklinde uygulanır. 3. seanstan itibaren ciltte gençleşme etkileri izlenir. Yılda 2 – 3 kez tekrarlanması önerilir. Her mevsim yapılan bu mezoterapi ciltte derinlemesine etki sağlayarak ortalama 6 ay iyilik halini devam ettirir.

Çatlak mezoterapisinin içeriğinde de olan somon, kırmızı renkteki çatlaklar üzerinde daha başarılı sonuçlar vermektedir. Çatlakların çukurluklarını azaltarak düzleştirir, boylarında kısalma sağlar. Aynı zamanda çatlakların olduğu bölgedeki cilt yapısını onarır. Hamilelik döneminde tercih edilmemekle birlikte emzirme döneminde gerçekleştirilebilen bir mezoterapi seçeneğidir.