SOMON DNA AŞISI İLE CİLDİNİZ IŞILDASIN

Özellikle menopoz öncesi ve menopoz döneminde cilt dokusunda belirgin değişimler görülmektedir. Menopoz sürecinin etkisiyle mevcut östrojen hormonu ve hyaluronik asit seviyesi belirgin olarak düşer.

Kış mevsimini yoğun yaşadığımız bu günlerde; özellikle menopoz süreci yaşayan kişilerde ciltte yoğun kurumalar, cildin renginin hasta ve soluk görünmesi, göz altı gevşekliği ve torbalarının ortaya çıkması, dudak üstü, göz çevresi ve yanaklardaki ince kırışıklıkların derinleşmesi hızlanarak artar.

Soğuk günler geçirdiğimiz bu aylarda cildin ışıldamasını sağlayan gençleştirme yöntemleri daha fazla uygulanır. Bu cilt gençleştirme yöntemlerinden bir tanesi de Somon DNA aşısıdır.

ANKARA SOMON DNA AŞISI NEDİR?

Somon DNA, somon balığından elde edilen insan cildiyle en uyumlu moleküler yapıya sahip özel bir gençleştirme serumudur. Somon DNA aşısı içeriği sayesinde cildin hasarlanan kolajen ve elastik liflerini tamir eder ve yeniden üretir; cildin alt tabakasından itibaren yoğun nemlenme etkisi sağlar ve cildin yaşlanma, menopoz, soğuk hava koşullarına bağlı matlaşması, soluklaşması etkisini geriye sararak cilt ışıldatır.

ANKARA SOMON DNA AŞISI UYGULAMASINDAN SONRA CİLDİN NEMLENDİRİCİ KREMLERE İHTİYACI DEVAM EDER Mİ?

Ciltteki yoğun kuruma dermokozmetik nemlendiricilerin sık kullanılmasına rağmen çözülemiyorsa Somon DNA aşısı iyi bir tedavi seçeneği olacaktır.

Somon DNA gençlik aşısı içerisindeki moleküllerin özelliği sayesinde yüksek miktarda (1000 kat) su tutar. Somon DNA aşısı cilde hiçbir nemlendirici kremin veremediği kadar yoğun ve derin nem verebilmektedir. Somon DNA uygulamasından sonra cilt 6 ay boyunca nemli ve parlak görünümünü devam ettirecektir. Dolayısıyla eskisi kadar sık nemlendirici krem kullanımına gereksinim duyulmaz.

ANKARA SOMON DNA AŞISI HER CİLT TİPİNE UYGULANIR MI? HER MEVSİM YAPILIR MI?

Somon DNA aşısı ile cilt gençleştirme işlemini 2 - 4 haftada bir olmak üzere 3 tedavi kürü önermekteyiz. Somon DNA aşısı içerdiği doğal moleküller sayesinde cilde zarar vermeden, cildin doğallığını bozmadan gençlik etkisi sağlar. Bu nedenle her cilt tipine güvenle uygulanabilir. Güneş ışığı ile Somon DNA aşısının bir etkileşimi olmaması sayesinde bu işlem her mevsim rahatlıkla gerçekleştirilebilir.

ANKARA SOMON DNA AŞISI (GENÇLİK AŞISI) FİYATLARI NEYE GÖRE DEĞİŞİR?

Ankara Somon DNA aşısı fiyatları, Ankara Gençlik aşısı fiyatları, Ankara Mezoterapi fiyatları ile ilgili sorularınız için bizlere rahatlıkla ulaşabilirsiniz.