SOMON DNA AŞISI İLE CİLTTEKİ MENOPOZ ETKİLERİNİ GERİYE SARIN

Menopoz dönemi bir kadının değişim gösterdiği en önemli dönemlerden biridir. Menopoz sürecinde görülen değişikliklerden cildimiz de nasibini alır.

Menopoz döneminde mevcut östrojen hormon miktarı azalır; buna bağlı olarak kemik erimesi, sıcak intoleransı, uyku problemi, cildin yaşlanma sürecinin hızlanması gibi birçok değişiklik görülmeye başlar.

MENOPOZ DÖNEMİNDE BAŞLAYAN CİLT DEĞİŞİKLİKLERİ NELERDİR?

Menopoz sürecinde cildin gençlik halini koruyan kolajen lifleri, hyaluronik asit maddesi ve nem mantosu işlevselliğini yitirir.

Menopoz dönemindeki değişiklikler arasında; ciltte solukluk, matlık, nemsizlik, kuruma, yanaklarda gevşeme, cildin esnekliğini kaybetmesi, cildin sarkması, ince kırışıklıkların derinleşmesi ile yüzün harita görünümünü alması, cildin güneş ışığına daha fazla hassasiyet göstermesi, güneş benleri, güneş çilleri, güneş lekeleri yer alır.

Menopoz döneminde yaşanan cilt sorunları ile savaşmanın etkili yollarından birisi de Somon DNA aşısı ile yapılan cilt bakımı uygulamasıdır.

ANKARA SOMON DNA AŞISI MENOPOZ ETKİLERİNİ NASIL TEDAVİ EDER?

- Ankara Somon DNA serumu kış mevsiminde soğukla artan ciltteki kurumayı tedavi eder.

- Ankara Somon DNA uygulaması 6 ay boyunca ciltte yoğun nemlenme sağlar.

- Ankara Somon tedavisi cildi yeniden yapılandırarak cilde ışıltı, parlaklık kazandıran pembe renk tonunu sağlar.

- Ankara Somon aşısı içeriğindeki vitaminler sayesinde cildi sıkılaştırır.

- Ankara Somon DNA aşısı ciltteki gevşemeyi tedavi ederek geriye sarar.

- Ankara Somon DNA aşısı içeriğindeki hyaluronik asit sayesinde ince kırışıklıkları doldurarak dolgusuz dolgu etkisi yaratır.

- Ankara Somon DNA uygulaması ağız köşesi çöküklüğünü giderir.

- Ankara Somon aşısı dudaktaki incelmeyi doğallığı bozmadan hacimlendirir.

- Ankara Somon DNA aşısı burun kenarı oluğunda dolgu etkisi yaratır.

- Ankara Somon DNA serumu göz çevresi kırışıklıklarını tedavi eder.

- Ankara Somon DNA uygulaması dudak üstü kırışıklıklarını tedavi eder.

- Ankara Somon aşısı cilt kalitesini artırarak botox uygulamasının daha etkili olmasını sağlar.

ANKARA SOMON DNA AŞISI FİYATLARI NEYE GÖRE DEĞİŞİR?

Ankara Somon DNA aşısı fiyatları, Ankara Somon DNA uygulaması fiyatları, Ankara Somon DNA serumu, Ankara Somon DNA fiyatları ile ilgili sorularınız için bizlere rahatlıkla ulaşabilirsiniz.