SOMON DNA İLE CİLT KIRIŞIKLIKLARININ TEDAVİSİ

Cildinizin doğallığının bozulmasından endişe duyuyorsanız fakat cilt kırışıklıklarınız da sizi mutsuz ediyorsa Somon DNA ile cilt kırışıklıklarının tedavisi tam size göre olabilir.

Somon DNA aşısı özel içerikli bir karışımın cilt altına küçük iğneler ile uygulanmasıyla gerçekleşen cilt kırışıklık tedavisidir.

Ankara Somon DNA aşısı içerisinde hyaluronik asit, vitaminler, mineraller ve aminoasit maddeleri bulunur. Bu maddeler sayesinde cilt kalitesi arttırılarak cilt kırışıklıkları tedavi edilir.

Cildin yıpranmış olan kolajen ve elastin liflerinden kaynaklanan cilt kırışıklıkları Somon DNA uygulaması ile ciltte yeni kolajen ve elastin lif üretimi sağlanarak cilt kırışıklıkları tedavi edilebilir.

Cilt kırışıklıkları tedavisinde en etkili anti-aging uygulamaların başında Somon DNA gelmektedir.

SOMON DNA AŞISININ CİLTTEKİ FAYDALARI NELERDİR?

- Somon dna aşısı; göz çevresi kırışıklığını tedavi eder.

- Ankara Somon DNA aşısı; göz altı torbalarını azaltır.

- Somon dna; alın kırışıklığını tedavi eder.

- Somon dna serumu; kaş çatığı kırışıklığını tedavi eder.

- Ankara somon dna aşısı; dudak üstü kırışıklıklarını tedavi eder.

- Somon dna aşısı; mimik kırışıklıklarını tedavi eder.

- Somon dna serumu; yanakta oluşan dikey kırışıklıklarını tedavi eder.

- Ankara Somon dna aşısı menopoz sürecindeki yoğun cilt kurumasına bağlı cilt kırışıklıklarını cilde uzun süreli nem sağlayarak tedavi eder.

Somon DNA uygulaması cildin ihtiyacı olan doğal güzelliği ve nemlendirici kremlerin ulaşamadığı derinlikte yoğun, uzun süreli nem sağlaması avantajları ile günümüzde en sık tercih edilen cilt kırışıklık tedavisi yöntemlerinden biridir.

ANKARA SOMON DNA AŞISI CİLT KIRIŞIKLIKLARINI TEDAVİ ETMEDE KAÇ TEDAVİ SEANSI GEREKİR?

Ankara Somon DNA aşısı 14 – 30 günde bir olmak üzere 3 tedavi seansı gerçekleştirilmektedir. 1. Somon DNA tedavisinden itibaren cilt onarılmaya başlasa da gözle görülen cilt kırışıklık tedavi etkisi 3. seans sonrasında ortaya çıkar.

SOMON DNA AŞISI CİLT KIRIŞIKLIKLARINI GİDERME ETKİSİ NE KADAR DEVAM EDER?

Ankara Somon DNA aşısı cilt kırışıklıklarını 3. Somon dna aşısı tedavisinden 6 ay sonra bile cilt kalitesini arttırma etkisi ile devam ettirmektedir. Somon DNA serumu ile ciltte yakalanan ışıltı, parlaklık, nem, gençleşme etkilerinin ömür boyu devam etmesi için 6 ay – 12 ayda bir Somon DNA aşısının tekrar tedavilerinin yapılmasını önermekteyiz.

SOMON DNA AŞISI CİLT SIKILAŞTIRMADA (MEZOLIFTING) ETKİLİ MİDİR?

Ankara Somon DNA aşısı cilt kırışıklıklarını tedavi ederken aynı zamanda cildin elastikiyetini onararak mezolifting (cilt sıkılaştırması) etkisi de sağlamaktadır.

Somon DNA serumu cildinde yoğun sarkması olan hastalara hitap eden bir tedavi değildir. Bu hastalarda Altın iğne, Fokuslu ultrason ve cerrahi uygulamalar düşünülebilir. Fakat ciltte gevşeme şikayeti olanlarda Somon DNA aşısı cildin doğallığından uzaklaşmadan her yaşta sıkı, gergin ve genç görünümünü geri kazandıran bir cilt kırışıklık tedavisidir.

SOMON DNA AŞISI, SOMON DNA, SOMON DNA SERUMU, ANKARA SOMON DNA AŞISI, ANKARA SOMON DNA, CİLT KIRIŞIKLIKLARI NASIL GİDERİLİR, CİLT KIRIŞIKLIKLARI TEDAVİSİ, CİLT KIRIŞIKLIĞI, SOMON DNA AŞISI FİYATLARI NEYE GÖRE DEĞİŞİR?

somon dna aşısı, somon dna, somon dna serumu, ankara somon dna aşısı, ankara somon dna, cilt kırışıklıkları nasıl giderilir, cilt kırışıklıkları tedavisi, cilt kırışıklığı, somon dna aşısı fiyatları ile ilgili sorularınız için bizlere rahatlıkla ulaşabilirsiniz.