YÜZ KIRIŞIKLIĞI NASIL GİDERİLİR?

Yaşın ilerlemesi ile yüz bölgesinde ince kırışıklığın sayısı giderek artar. Yaşlanma sürecinin devamında ise bu yüz kırışıklıklarının derinleşmesi kişiyi olduğundan daha ileri yaşta gösterebilmektedir.

Yüz kırışıklığı kişinin genç görünümünü ortadan kaldıran yüzün harita şeklinde girintili – çıkıntılı görünmesine neden olan önemli bir dermokozmetik sorundur.

Yüz kırışıklıkları yaşın ilerlemesi ile (biyolojik yaşlanma süreci), güneş yaşlanması ile (foto yaşlanma süreci), ailesel faktörler ile (genetik faktörler) ve menopoza girilmesiyle birlikte yoğun cilt kuruması nedeniyle gelişebilmektedir.

YÜZ KIRIŞIKLIKLARI HANGİLERİDİR?

- Göz çevresi kırışıklığı (Kaz ayağı kırışıklığı)

- Göz altı kırışıklığı

- Göz kenarı kırışıklığı

- Göz kırışıklığı

- Mimik kırışıklıkları

- Alın kırışıklığı

- Kaş çatığı kırışıklığı

- Göz altı gevşemesi sonucu gelişen göz altı torbaları

- Yanakta oluşan dikey kırışıklıklar

- Dudak üstü kırışıklıkları

YÜZ KIRIŞIKLIKLARINI GİDERMEDE KULLANILAN TEDAVİ YÖNTEMLERİ NELERDİR?

- Yüz kırışıklıklarının Gençlik aşısı ile tedavisi

- Yüz kırışıklıklarının Somon DNA aşısı ile tedavisi

- Yüz kırışıklıklarının Yüz Mezoterapisi ile tedavisi

- Yüz kırışıklıklarının Yüz Mezolifting ile tedavisi

- Yüz kırışıklıklarının PRP Mezoterapi ile tedavisi

- Yüz kırışıklıklarının Altın iğne (İğneli radyofrekans) ile tedavisi

- Yüz kırışıklıklarının Karbon Peeling ile tedavisi

Yüz kırışıklıklarını gidermede Gençlik aşısı, Somon DNA aşısı, mezolifting tedavileri yeni yüz kırışıklıkların oluşmasını yavaşlatan ve yüz kırışıklığını başarıyla azaltan en etkili yöntemlerdir.

Bu anti-aging dermokozmetik uygulamalar cildin ihtiyacı olan hyaluronik asit, somon DNA, besleyici vitaminler, onarıcı oligopeptitler içermesi nedeniyle göz çevresi kırışıklığı, göz altı kırışıklığı, göz kenarı kırışıklığı, alın kırışıklığı, kaş çatığı kırışıklığı, mimik kırışıklığını gidermede, cildi sıkılaştırarak germede (lifting) ve nemlendirici kremlerin ulaşamadığı derinliğe ulaşarak etkili cilt nemlendirmesi sağlamada en sık tercih edilen yöntemlerdir.

ANKARA GÖZ ALTI KIRIŞIKLIKLARI NASIL GİDERİLİR, ANKARA CİLT KIRIŞIKLIKLARI NASIL GİDERİLİR, KIRIŞIKLIK TEDAVİSİ, ALIN KIRIŞIKLIKLARI NASIL GİDERİLİR, CİLT KIRIŞIKLIKLARI TEDAVİSİ, YÜZ KIRIŞIKLIĞI NASIL GİDERİLİR?

göz altı kırışıklıkları nasıl giderilir, Ankara cilt kırışıklıkları nasıl giderilir, kırışıklık tedavisi, alın kırışıklıkları nasıl giderilir, cilt kırışıklıkları tedavisi, yüz kırışıklığı nasıl giderilir ile ilgili sorularınız için bizlere rahatlıkla ulaşabilirsiniz.