YÜZ KIRIŞIKLIKLARINA SOMON DNA AŞISI İLE ENGEL OLUN

Yaşımız ilerledikçe biyolojik yaşlanma sürecimize güneş gibi birçok çevresel faktörlerin etkisi de eklenerek cilt kalitesinde bozulmalar hızlanır. Yaşlanma sürecinde ciltteki hyaluronik asit miktarı azalır, kollajen ve elastin lifler hasarlanıp parçalanır.

Somon DNA aşısı ile ciltte genç hücreler üretilerek kırışıklık ve diğer yaşlanma belirtilerinin giderilmesi sağlanabilir. Somon DNA aşısı genç hücreleri uyarması nedeniyle Gençlik Aşısı olarak da adlandırılmaktadır.

SOMON DNA AŞISI CİLDİN HANGİ SORUNLARINI GİDERİR?

- Somon DNA aşısı menopoz döneminde yoğun cilt kurumasını giderir.

- Somon DNA aşısı genellikle sigara içenlerde gördüğümüz cildin mat rengini giderir.

- Somon DNA aşısı yüzdeki ince kırışıklıkları giderir.

- Somon DNA aşısı göz çevresindeki kaz ayağı kırışıklıklarını giderir.

- Somon DNA aşısı dudak üstündeki sigara içici (smoker line) kırışıklığını giderir.

- Somon DNA aşısı ciltte dolgusuz dolgu etkisi yaratır.

- Somon DNA aşısı göz altında ışık dolgusu etkisi yaratır.

- Somon DNA aşısı burun kenarı oluğunu ve ağız köşesini doldurur.

- Somon DNA aşısı dudağı şekillendirir.

- Somon DNA aşısı yanaktaki gevşekliği gidererek cilt sıkılığını arttırır.

- Somon DNA aşısı göz altı morluklarının tedavisinde kullanılır.

- Somon DNA aşısı saç dökülmesinde saç mezoterapi kokteylinin içeriğine katılarak mezoterapi etkisini kuvvetlendirir.

- Somon DNA aşısı cilt rengini pembeleştirerek cildi aydınlatır.

SOMON DNA AŞISI KAÇ TEDAVİ SEANSI GEREKTİRİR?

Somon DNA aşısı özel üretilmiş küçük iğneler yardımıyla cildin hemen altına uygulanır. Tüm yüzde sıkılaşma, esneklik artışı, parlaklık ve dolgu etkisi sağlaması için 3 tedavi seansı önerilmektedir. Tedavi seanslarını 14 – 30 günde bir gerçekleştirebilmekteyiz.

SOMON DNA AŞISI ALERJİYE NEDEN OLUR MU?

Somon DNA aşısı somon balığından doğal yollarla üretilmiş özel bir tedavi solüsyonudur. Bu Gençlik aşısının içeriği insan vücuduna en yakın içerik olduğu için alerji ve benzeri olumsuz etkiler izlenmez.

Somon DNA aşısı uygulamasından sonra hafif kızarıklık, minik mercimek kabarıklıkları dışında olumsuz bir yan etki görülmemektedir. Bu belirtiler maksimum 1 gün içerisinde tamamen ortadan kaybolmaktadır.

Somon DNA aşısı güneş hassasiyetine neden olmadığı için yaz mevsimi de dahil her mevsim güvenle uygulanabilen bir estetik yöntemdir.

SOMON DNA AŞISININ TEDAVİ ETKİSİ NE KADAR SÜRER?

Her medikal estetik uygulamasında olduğu gibi Somon DNA aşısında da cildin iyilik hali belli bir süre devam eder. Bu süre ortalama 6 aydır. Yılda 2 kez Somon DNA aşısı uygulaması ile cildin genç görünümü uzun süre devam eder.

Ankara Somon DNA aşısı fiyatları ile ilgili sorularınız için bizlere rahatlıkla ulaşabilirsiniz.