YÜZ SARKMASI NASIL GİDERİLİR?

Yüz sarkmaları genellikle 40 yaş ve üzerinde görülen bir sorundur. Yüzdeki sarkmalar, cildin elastikiyet kaybına uğraması sonucu yerçekimi etkisine karşı koyamaması ile gelişir.

CİLT SARKMALARI HANGİ BÖLGELERDE DAHA SIK İZLENİR?

- Her 2 yanakta yan kısımların sarkması

-Kaş uçlarının aşağıya doğru sarkması

-Üst göz kapağında gevşeme sonucu sarkma

-Ağız köşelerinde sarkma sonucu yüzde üzüntü ifadesi gelişmesi

-Boyunda sarkma sonucu gıdı oluşumu

Yüz ve boyun sarkmaları erken dönemde fark edilirse ameliyata gerek kalmadan giderilebilmektedir.

Ameliyatsız yüz germe dermokozmetik uygulamaları kolay uygulanabiliyor olmaları, anesteziye ihtiyaç duyulmaması ve kişiyi günlük yaşantısından koparmaması nedeniyle günümüzde sıkça tercih edilmektedir.

YÜZ SARKMASINDA HANGİ DERMOKOZMETİK UYGULAMALAR ETKİLİ OLUR?

-Yüz sarkması tedavisinde odaklanmış fokusluultrason (HIFU)

-Yüz sarkması tedavisinde altın iğne ( radyofrekans uygulaması)

-Yüz sarkması tedavisinde mezoterapi (mezolifting)

-Yüz sarkması tedavisinde PRP

YÜZ SARKMASI TEDAVİSİNDE KULLANILAN MEZOLİFTİNG NEDİR?

Mezolifting uygulamasının diğer adlandırmaları arasında gençleştirme mezoterapisi, gençlik aşısı ve somon DNA aşısı yer almaktadır.

Mezolifting uygulamasında cildin gençleşmesi ve sıkılaşması için gereken tüm vitamin ve diğer önemli yapıları içeren özel aşı mezoterapi iğneleri yardımıyla cilt altına enjekte edilir.

Mezolifting anti-aging uygulaması, cildin yaşlanma belirtilerini geriye sararken gelecekteki yaşlanma sürecini yavaşlatabilen özel geliştirilmiş formüllerdir.

Yüz sarkmasını tedavi edebilen mezolifting aşısı, şu maddeleri içermektedir:

-Hyaluronik asit,

-Antioksidan vitaminler

-Mineraller

-Somon DNA aşısı

-Oligopeptitler

Mezolifting uygulaması 18 yaşından büyük yüzde sarkma problemi olan herkese güvenle yapılabilen yüz germe tedavisidir.

Yüz sarkmasının tedavisinde 10-14 günde bir olmak üzere ortalama 3 tedavi seansı gerçekleştirilmektedir.

1.mezolifting tedavisinden itibaren ciltte parlaklık, ince kırışmalarda azalma ve ciltte gerilme hissi olsa da asıl etki 3. Mezolifting seansı ile belirginleşir.

Mezolifting tedavisi ile kaşlarda kalkma, yanaklarda sıkılaşma, ağız etrafındaki üzüntü çizgilerini giderme etkileri sayesinde cildin gençlik hali 6 ay boyunca devam eder.

YÜZ SARKMASI, YÜZ SARKMASI TEDAVİSİ, YÜZ SARKMASI İÇİN ESTETİK, YÜZ SARKMASI NASIL GİDERİLİR, AMELİYATSIZ YÜZ GERME, YÜZ SARKMASI NASIL TOPARLANIR, YÜZ SARKMASI ÇÖZÜM VE FİYATLARI neye göre belirlenir?

yüz sarkması fiyatları, yüz sarkması tedavisi fiyatları, yüz sarkması için estetik fiyatları, yüz sarkması nasıl giderilir fiyatları, ameliyatsız yüz germe fiyatları, yüz sarkması nasıl toparlanır fiyatları, yüz sarkması çözüm ve fiyatları ile ilgili bizlere rahatlıkla ulaşabilirsiniz.