YÜZDEKİ KIZARIKLIĞIN LAZER KARBON PEELİNG İLE TEDAVİSİ

Yüz kızarıklığı günümüzde sıklıkla bizden tedavisi istenen bir cilt rahatsızlığı olarak karşımıza çıkmaktadır.

Yüz kızarıklığı bazen bir cilt rahatsızlığının göstergesi olabilir. Bu duruma örnek vermek gerekirse rozasea (gül hastalığı) yüzde sivilce benzeri kızarık lekelerin görüldüğü genellikle 40 yaş civarında izlenen bir cilt rahatsızlığıdır.

Bazen de yüz kızarıklığı ciltteki ince kılcal damarların genişlemesi sonucu görülebilmektedir.

YÜZDEKİ KILCAL DAMAR GENİŞLEMESİNİN NEDENLERİ;

- Ailesel (genetik) faktörler,

- Cildin açık ten renginde ve ince deri yapısında olması,

- Deniz kıyısı bölgelerinde yaşama (uzun süreli güneş ışığı maruziyeti)

- Hamilelik döneminde östrojen hormonunun etkisi

-Cilt tipine uygun olmayan dermokozmetik ve makyaj ürünleri kullanımı

Yüzdeki kırmızı lekeler sıcak ortamlarda, güneşli mevsimlerde yüzün aşırı kızarık gözükmesine neden olarak kişiyi sosyal açıdan rahatsız edebilmektedir.

Yeni teknolojik lazer sistemleri ile yüz kızarıklığının tedavisinde başarılı sonuçlar almaktayız.

ANKARA KARBON PEELİNG İLE YÜZ KIZARIKLIĞI LEKELERİNİN TEDAVİSİ NASIL GERÇEKLEŞTİRİLİR?

Yüzdeki kırmızı lekelerin tedavisinde en başarılı lazer sistemlerinden birisi olan Q switch Nd-yag ile yapılan Karbon Peeling işlemi, yüz kırmızılığını belirgin olarak azaltabilmektedir.

Karbon peeling ile yüz kırmızılığı tedavisi 10 – 14 günde bir olmak üzere 4 – 6 tedavi seansı şeklinde gerçekleştirilmektedir.

Karbon peeling tedavisinde Q switch Nd-yag lazer ışığı kılcal damarların genişlemiş olduğu deri bölgesinde ısınma etkisiyle cildi onarır.

Ankara lazerle karbon peeling işlemi derideki rozasea (gül hastalığı) bağlı kırmızı sivilceleri küçültüp yok edebilmektedir. Karbon peeling cildin kılcal damarlarındaki deformasyonu tamir ederek kılcal damar daraltma etkisi sağlar.

Ankara Kılcal damar genişlemeleri lazer tedavisi öncesinde cilde herhangi bir anestezi yapılmasına gerek kalmaz çünkü hafif bir ısınma ve karıncalanma dışında acı hissedilmeyen konforlu bir tedavidir. Her tedavi seansı yaklaşık 20 dk. sürer.

Ankara Karbon peeling tedavisi her cilt tipine her mevsimde güvenle yapılan bir yüz kızarıklık tedavisidir. Dikkat edilmesi gereken tek önemli nokta; güneş koruyucu kremin düzenli kullanılmasıdır.

Ankara Karbon peeling uygulamasından hemen sonra kişi rahatlıkla sosyal yaşamına dönebilir. Ciltte Karbon peelingden sonra hafif bir kızarıklık olur. Bu kızarıklık birkaç saat içerisinde, maksimum bir gün içinde tamamen ortadan kalkar.

ANKARA KARBON PEELİNG CİLT LEKELERİ, KARBON PEELİNG TEDAVİSİ, ANKARA KARBON PEELİNG, KARBON PEELİNG FİYATI, KARBON PEELİNG ÜCRETİ, KARBON PEELİNG SEANS ÜCRETİ, KARBON PEELİNG SEANS FİYATI, 2017 KARBON PEELİNG FİYATLARI, 2017 KARBON PEELİNG ÜCRETLERİ, 2018 KARBON PEELİNG FİYATLARI, 2018 KARBON PEELİNG ÜCRETLERİ, LAZERLE KARBON PEELİNG, KARBON PEELİNG LEKE TEDAVİSİ ÜCRETLERİ NEDİR?

Ankara karbon peeling cilt lekeleri, karbon peeling tedavisi, Ankara karbon peeling, karbon peeling fiyatı, karbon peeling ücreti, karbon peeling seans ücreti, karbon peeling seans fiyatı, 2017 karbon peeling fiyatları, 2017 karbon peeling ücretleri, 2018 karbon peeling fiyatları, 2018 karbon peeling ücretleri, lazerle karbon peeling, karbon peeling leke tedavisi ücretleri  ile ilgili sorularınız için bizlere rahatlıkla ulaşabilirsiniz.