Altın İğne İle Kırışıklık Tedavisi

Yaşlanma Sürecinde Cildimizde Gözlenen Değişimler;

- Yanakların hacimli ve diri görüntüsü kaybolur,

- Yanaklarda dikey kırışmalar (gülme çizgileri) oluşur,

- Çene hattı bozulur,

- Üzüntü çizgileri (marionette çizgileri) oluşur,

- Göz etrafında kaz ayağı çizgileri ve burun kenarı oluğu derinleşir,

- Göz altındaki torbalar artarak yüze yorgun ifade verir.

Altın İğne (İğneli Radyofrekans) uygulaması, yukarıda sayılan yaşlanma sürecindeki değişimleri geriye döndürerek yüzün genç orantılarına tekrar kavuşmasına imkan sağlar.

Altın İğne (İğneli Radyofrekans) uygulaması ile cilt kendi sağlıklı kolajen ve elastik liflerini üretmeye başlar, böylece doğal iyileşme süreci gerçekleşir ve cildin rejuvenasyonu yani yenilenmesi sağlanmış olur. Ayrıca cildin bağ doku kalitesini artırarak cildin gençlik halini koruyabilmeyi de başarır. Bu nedenle her yaş grubunda yaşlanmayı önleyici ve koruyucu bir bakım olarak da önerilmektedir.

Altın İğne (İğneli Radyofrekans) uygulaması; cilt temizlenip, anestezi içerikli krem sürüldükten sonra kişiye özel kullanılan 25 adet altın kaplamalı iğneler ile yapılır. Bu iğneler sayesinde cildin üst tabakası etkilenmez, radyofrekans enerjisi cildin hemen altına iletilir. Uygulama yaklaşık olarak 20 - 30 dk. sürmektedir. İşlemden sonra ciltte hafif kızarıklık, minik kabuklanmalar ve hafif şişlikler oluşur. Bu belirtiler 3 - 4 saat içerisinde kaybolur. Tedavi genellikle 20 günde bir veya ayda bir olmak üzere 3 - 4 tedavi seansı şeklinde önerilir. İyilik hali 1. seanstan sonra görülmeye başlamakla birlikte; 3. seanstan itibaren istenen etki gözlenir.

Yaz mevsimi de dahil her mevsim yapılabilen bu gençleştirme tedavisi ile cilt 1 - 2 yıl boyunca taze, diri ve ışıltılı kalabilmektedir.