Cilt Sıkılaştırma

Cildin yaşlanmasına, yıpranmasına ve sarkmasına neden olan cildin bağ dokusu yapısının bozulmasıdır. Bağ dokusu yapısını oluşturan elastin ve kolajen lifler (bağlar) yıpranır; böylece cilt gevşek, çukurlu (pütürlü) ve sarkmış görünmeye başlar. İşte hasarlanan bu yapıların onarılması ve yeniden üretilmesi radyofrekans enerjisi ile mümkün olmaktadır.

Radyofrekans enerjisi cildin altındaki tabakalarda ısınma etkisi oluşturarak cildin yeniden sağlıklı ve genç görünüme kavuşmasını sağlamaktadır. Kısacası Altın İğne uygulaması cildin yenilenmesi, sıkılaşması, toparlanıp yukarı kaldırılması (lifting) ve çukurlu görünümün giderilerek cildin pürüzsüzleştirilmesinde başarılı sonuçlar verir. Ayrıca cildin bağ doku kalitesini artırarak cildin gençlik halini koruyabilmesini de sağlamaktadır. Bu nedenle bu uygulama cilltteki sarkma ve gevşeme problemlerinin yanı sıra, her yaş grubunda, cildi önleyici ve koruyucu bir bakım olarak da önerilmektedir.

Altın iğneli Radyofrekans Uygulaması; cilt temizlenip, anestezi içerikli krem sürüldükten sonra kişiye özel kullanılan 25 adet altın kaplamalı iğneler ile uygulanır. Bu iğneler sayesinde cildin üst tabakası etkilenmez, radyofrekans enerjisi cildin hemen altına iletilir. Uygulama yaklaşık olarak 20 - 30 dk. sürmektedir. İşlemden sonra ciltte hafif kızarıklık, minik kabuklanmalar ve hafif şişlikler oluşur. Bu belirtiler 3 - 4 saat içerinde kaybolur. Tedavi protokolü 20 günde bir veya ayda bir olmak üzere 3 - 4 tedavi seansı şeklinde önerilir. İyilik hali 1 seanstan sonra görülmeye başlamakla birlikte; 3. seanstan itibaren tam etki izlenir. Radyofrekans sitemlerinin avantajlarından bir tanesi yaz mevsimi de dahil; tüm mevsimlerde yapılabiliyor olmasıdır.

Cilt sıkılaştırma tedavisinde altın iğne ile birlikte; PRP, Fraksiyonel Karbondioksit Lazer, Karbon Losyonlu Cilt Bakımı ve Hyaluronik Asit içerikli Mezoterapi işlemleri de başarı sağlamaktadır. Bu uygulamaların hepsi birbiri ile kombinlenerek sıkılaşma başarısını yukarıya taşıyabilir.