Cilt Yenileme Mezoterapisi

Yaşın ilerlemesi ile normalde ciltte var olan hyaluronik asit miktarının azalması, yoğun güneş maruziyeti, yüz kaslarının (mimiklerin) aşırı kullanımı gibi faktörler cildin genç görünümünü bozmaktadır. Bu nedenlerle cilt kurur, yüzde ve boyunda ince çizgilenmeler başlar, zamanla çizgiler derinleşir.

Cilde ihtiyacı olan gençleşme etkisini geri kazandırabilen çeşitli medikal estetik uygulamalar vardır. Bu yöntemlerden sıkça rağbet gören tedavi "mezolifting" yani cilt gençleştirme mezoterapisidir. Mezolifting cildin ihtiyacı olan iyileşme etkisini verebilen ideal bir yöntemdir.

Gençleştirme Mezoterapisi (Mezolifting), içerisinde çeşitli vitamin, mineral, antioksidan ve hyaluronik asit bulundurur. Bu kokteyl cildin hemen altına küçük iğneler yardımıyla uygulanır. Genellikle 14 - 30 gün arasında olmak üzere 3 tedavi seansı olarak önerilir. İşlemden önce bölgeye anestezi kremi uygulanarak hasta konforu sağlanır. Uygulama yaklaşık 15 - 20 dk sürer; işlemden hemen sonra ciltte minik kızarıklıklar, mercimek şişlikleri görülse de bu etkiler yaklaşık 1 - 2 saat içerisinde azalarak 1 gün içerisinde tamamen kaybolur.

Cilt yenileme mezoterapisi, kuru ve yıpranmış cilde yoğun nem verir, ayrıca cildin önemli yapı taşları olan kolajen ve elastik liflere dayanıklılıkları için ihtiyaç duydukları desteği ve iyileştirme etkisini sağlar.

Böylece cilt daha diri, daha ışıltılı bir tazeliğe kavuşur.

Yılda 1 - 2 kez tekrarlandığında doğal iyileşme sürecini devam ettirebilir. Yaz mevsiminde de rahatlıkla uygulanan gençleştirme işlemidir.

Cilt Yenileme Mezoterapisi'nin Faydaları;

- Boyundaki ince ve derin çizgilerin azalmasını,

- Yüzdeki ince ve derin çizgilerin azalmasını,

- Cildin yoğun nemlenmesini,

- Cildin sıkılaşmasını,

- Gerginlik artmasını,

- Lifting (sarkmaların toparlanma) etkisini sağlar.