GENÇLİK AŞISI

Gençlik aşısı veya Gençleştirme Mezoterapisi; cilt güzelliğinin sağlanması ve yaşlı görünümün ortadan kaldırılması amacıyla uygulanan bir güzellik kokteylidir. Bu kokteylin içerisinde hyaluronik asit, büyüme faktörü, oligopeptit ve vitaminler bulunur.

Kişinin genetik yapısına bağlı olarak değişiklik göstermekle birlikte; yılların etkisiyle ciltte yaşlanma belirtileri görülmeye başlar ve ciltte bulunan kolajen ve elastik lifler zamanla parçalanır. Ayrıca cilde nem sağlayan hyaluronik asit miktarının azalmasıyla birlikte cilt, hem elastikiyetini kaybeder hem de kuruma belirtileri gösterir. Ciltteki değişimleri önlemek, cildin nemlenmesini sağlamak ve daha canlı bir cilt görünümüne kavuşmak Gençlik aşısı yani Gençleştirme Mezoterapisi ile mümkün olmaktadır.

Gençlik aşısı tüm cilt tiplerine uygulanabilir. Cildin doğal elemanlarının yeniden kazandırılmasında önemli bir tedavi basamağıdır. Genellikle 14 - 30 gün arasında olmak üzere 3 tedavi seansı olarak önerilir. Uygulama küçük iğneler yardımıyla yapılır. İşlemden önce bölgeye anestezi kremi uygulanarak hasta konforu sağlanır. Uygulama yaklaşık 15 - 20 dk sürer; işlemden hemen sonra ciltte minik kızarıklıklar, mercimek şişlikleri görülse de bu etkiler yaklaşık 1 - 2 saat içerisinde azalarak 1 gün içerisinde tamamen kaybolur. Yılda 1 - 2 kez tekrarlanması ile iyilik halinin devamlılığı sağlanır. Yaz mevsimi de dahil her mevsim yapılabilen bu gençleştirme tedavisinin herhangi bir yan etkisi yoktur.

Gençlik Aşısının Faydaları Nelerdir?

- Cildin yapısını destekler,

- Cildi güçlendirir,

- Cildi sıkılaştırır,

- Cildi uzun süreli nemlendirir,

- Cilt parlaklığı sağlar,

- Cilt kırışıklıklarının giderilmesinde etkilidir.

Gençlik aşısı mezoterapisi, cildin yeniden yapılandırılmasında etkili doğal serum kullanılarak yapılır. Bu nedenle genç bireylerde de cilt yıpranmasının önüne geçerek ileriye dönük koruyucu tedavi olarak da tercih edilmektedir.

Gençlik aşısının önemli avantajı; doğal görünümü bozmadan cildin gençlik halini koruyabilmesi veya hasarlanmış cildin yenilenmesini sağlayabilmesidir.