Göz Altı Morluk Tedavisi

Göz altı morlukları daha yaşlı, daha yorgun ve sağlıksız görünüme neden olur. Bu sorunu yaşayan kişiler genellikle her gün kapatıcı makyaj yapmak zorunda kalırlar. Göz altında morluk yapan nedenler arasında genetik faktörler (ailevi nedenler), uykusuzluk, yoğun sigara ve alkol kullanımı, kansızlık (demir eksikliği anemisi), alerjik bünyeye sahip olma ve güneş maruziyeti olarak sıralanabilir. Hem kadın hem de erkeklerde sıkça görülen bu rahatsızlığın tedavisinde cilt yenilenmesini sağlayan uygulamalar başarılı sonuçlar vermektedir.

Cilt yenilenmesini sağlayan medikal estetik uygulamalarından bir tanesi de Altın İğne işlemidir. Altın İğne Uygulaması ile göz altındaki deride yenileme kabiliyeti artar, cilt elastikiyetinde artış olur. Böylece göz altındaki koyuluk aydınlanır, göz altı daha canlı görünüme kavuşur. Aynı zamanda göz çevresindeki kırışıklıklarda da azalma sağlanabilir.

Altın iğne ile kullanılan radyofrekans enerjisi, 20 - 30 günde bir olmak üzere, 3 seans olarak gerçekleştirildiğinde göz altındaki koyulaşmanın azaldığı görülebilir. Altın iğne ile göz altında sağlanan bu iyilik ve gençleşme etkisi ortalama 1 yıl devam etmektedir. Altın iğne uygulamasının önemli avantajlarından biri de göz altı morluk tedavisinde etkili olan diğer yöntemlerle rahatlıkla birleştirilebilmesidir.

Göz Altı Morluğunda Etkili Olan Diğer Tedavi Yöntemleri;

- Göz Altı Morluk Mezoterapisi,