Gözaltı Morluk Mezoterapisi

Daha yaşlı, daha yorgun ve sağlıksız görünüme neden olan gözaltı morlukları kadınlar ve erkekler için kozmetik bir sorun oluşturmaktadır.

Gözaltı morlukları genetik (ailevi) faktörlerin etkisiyle olabileceği gibi sonradan kazanılmış bir bozukluk da olabilir.

Gözaltı Morluğu Neden Gelişir?

- Göz kapağı derisindeki renk hücrelerinde artış,

- Derideki incelme sonucu alttaki damar yapılarının daha görünür hale gelmesi,

- Yaşlanma ile birlikte ciltteki hücrelerin kendini yenileme kabiliyetlerinin azalması,

- Uykusuzluk,

- Yoğun sigara ve alkol kullanımı,

- Kansızlık (demir eksikliği anemisi),

- Güneş maruziyeti,

- Alerji nedeniyle göz ovuşturma

Medikal estetik uygulamalar arasında yer alan Gözaltı Morluk Mezoterapisi, günümüzde gözaltı morlukları için sıkça tercih edilmektedir. Bu Gözaltı Işıltı Mezoterapisinin içinde bulunan çeşitli bitkisel solüsyon ve vitaminler deriye küçük iğneler yardımıyla uygulanır. Mezoterapi ile iyileşme etkisi; göz çevresindeki kan dolaşımını artırarak, derideki elastikiyet kaybını gidererek ve cildin ihtiyaç duyduğu nemlenmeyi sağlayarak elde edilir.

Gözaltı morluk tedavisinden önce göz çevresine anestezi kremi sürülerek hasta konforu sağlanır. Bu uygulama 7 - 10 günde bir, 4 - 6 seanslık tedavi şeklinde gerçekleştirilir. Uygulanan işlem yaz mevsimi de dahil her mevsim rahatlıkla yapılabilir. Uygulamadan sonra göz çevresinde, maksimum 1 gün süren, kızarıklık ve hafif şişlik görülür. İşlemden sonra kişi günlük yaşantısına rahatlıkla dönebilir. Yılda 1 - 2 kez uygulanan destek tedaviler ile göz altı morluklarının giderek açılması sağlanabilir.

Özetle gözaltında tazelik, parlaklık, ışıltı, canlanma Mezoterapi uygulamasıyla elde edilebilmektedir.