İğneli Radyofrekans ( Altın İğne) İle Gıdı Toparlama

Cildin yaşlanmasına, yıpranmasına, gevşek ve sarkmış görünümüne neden olan bağ dokusunun bozulmasıdır. Yaş ilerledikçe veya çeşitli cilt sorunları ile bağ dokusunun yapısını oluşturan elastik ve kolajen lifler (bağlar) yıpranır; boyun bölgesindeki cilt gevşer, sarkar ve gıdı oluşur.

Hasarlanan bu önemli yapıların onarılması ve yeniden üretilmesi radyofrekans enerjisi ile mümkün olmaktadır.

Altın iğne uygulamasının diğer adı "Fraksiyonel Radyofrekans" uygulamasıdır. Altın iğne uygulaması ile cilt gençleştirme; etkisi kanıtlanmış özel bir enerji olan "Radyofrekans Dalgaları" üreten cihaz yardımı ile yapılmaktadır.

Uygulama; cilt temizlenip, anestezi içerikli krem sürüldükten sonra kişiye özel kullanılan 25 adet altın kaplamalı iğneler ile yapılır. Bu iğneler sayesinde cildin üst tabakası etkilenmez, radyofrekans enerjisi cildin hemen altına iletilir. Uygulama yaklaşık olarak 20 - 30 dk. sürmektedir. İşlemden sonra ciltte hafif kızarıklık, minik kabuklanmalar ve hafif şişlikler oluşur. Bu belirtiler 3 - 4 saat içerisinde kaybolur.

Tedavi protokolü 20 günde bir veya ayda bir olmak üzere 3 - 4 tedavi seansı şeklinde önerilir. İyilik hali 1. seanstan sonra görülmeye başlamakla birlikte; 3. seanstan itibaren istenen etki gözlenir.

İşlemin en önemli avantajı yaz mevsimi de dahil her mevsim yapılabilmesidir.

Altın İğne uygulaması ile cildin yeniden sağlıklı ve genç görünümüne kavuşması mümkün olmaktadır. İğneli Radyofrekans (Altın İğne Uygulaması) sayesinde, herhangi bir cerrahi müdahaleye gerek kalmadan, gıdı bölgesinin sıkılaşması, toparlanıp yukarı kaldırılması (lifting) başarı ile sağlanabilmektedir.