Karbon Losyon İle Cilt Bakımı

Karbon peeling özel bir lazer sistemi ile yapılan profesyonel bir cilt bakımı ve tedavi yöntemidirKarbon losyon ile cilt bakımı olarak da adlandırılır.

Bu cilt bakımı özel Q-Switched ND:Yag Lazer sistemleri ile gerçekleştirilir. Leke tedavisi, gözenek daraltma, siyah noktaların giderilmesi ve sivilce tedavilerinde klasik cilt bakımlarına nazaran cildin daha derin temizlenmesini sağlar. Karbon peeling bakımında önce cilde karbon losyon sürülür. İşlem yaklaşık olarak 20 dk. sürer. 7 - 14 günde bir, toplam 4 seans yapılan bir cilt bakımıdır. İşlem etkisini 1. seanstan itibaren gösterir fakat cildin derinlemesine temizliği ve bakımı için 4 seans gerekir. Cildin yağlanma derecesine, gözeneklerin genişlemesine ve siyah nokta tekrarlamasına ve sivilce yoğunluğuna göre işlemin yılda 1 - 2 kez tekrarlanması iyilik halinin devamını sağlar. Ağrısız ve acısız bir yöntemdir; dolayısıyla herhangi bir anesteziye gerek kalmadan rahatlıkla uygulanır. İşlemden sonra ciltte herhangi bir kızarıklık şişme, morarma, kabuklanma ve soyulma olmaz, sadece 1 saat kadar süren hafif bir pembelik izlenir; kişi rahatlıkla sosyal yaşantısına geri dönebilir.

Yaz mevsimi de dahil her mevsim rahatlıkla uygulanır. Uygulama bir lazer sistemi ile yapıldığı için dikkat edilmesi gereken tek nokta kişinin güneş koruyucu krem kullanması gerekmesidir.

Karbon Losyon Cilt Bakımının Faydaları Nelerdir?

1- Karbon peeling; tüm cilt lekelerini açar,

2- Karbon peeling; cilt rengini sağlıklı pembe renk tonuna dönüştürür,

3- Karbon peeling; gözenekleri daraltır,

4- Karbon peeling; siyah noktaları giderir,

5- Karbon peeling; cildin aşırı yağlanmasını dengeler,

6- Karbon peeling; iltihaplı (kırmızı) sivilcelerin küçültülmesinde faydalıdır.

Karbon Peeling İşleminin Avantajları;

1- Her cilt tipine uygundur.

2- Yan etkisi olmaması nedeniyle hassas ve alerjik cilt tiplerinde de güvenle uygulanır.

3- Yaz mevsimi de dahil her mevsim yapılabilir.

4- Acısız ve ağrısızdır.

5- İşlemin etkisi 4. seansla birlikte belirgin olarak görülür.

6- Emzirme döneminde de yapılabilen bir işlemdir.