KARBON PEELING

Karbon peeling özel bir lazer sistemi ile yapılan profesyonel bir cilt bakımı ve tedavi yöntemidirKarbon losyon ile cilt bakımı olarak da adlandırılır.

Bu cilt bakımı özel Q-Switched ND:Yag Lazer sistemleri ile gerçekleştirilir. Leke tedavisi, gözenek daraltma, siyah noktaların giderilmesi ve sivilce tedavilerinde klasik cilt bakımlarına nazaran ciltte daha derin ve daha etkili temizlik sağlar. Karbon peeling işlemine karbon losyonun cilde sürülmesi ile başlanır; yaklaşık olarak 20 dk. süren bir işlemdir. 7 - 14 günde bir; 4 - 6 tedavi seansı şeklinde uygulanır. Problemli ciltlerde maksimum 10 seans yapılması tavsiye edilmektedir. İşlem etkisini 1. seansta göstermeye başlasa da 4. seanstan itibaren istenilen etkiye ulaşılır. Cildin yağlanma derecesi, lekelerin durumu ve sivilce yoğunluğuna göre işlemin yılda 1 - 2 kez tekrarlanması iyilik halinin devamını sağlar. Ağrısız ve acısız bir yöntemdir; dolayısıyla herhangi bir anesteziye gerek kalmadan rahatlıkla uygulanır. İşlemden sonra ciltte herhangi bir kızarıklık, şişme, morarma, kabuklanma ve soyulma olmaz, Sadece 1 saat kadar süren hafif bir pembelik izlenir; kişi rahatlıkla sosyal yaşantısına geri dönebilir. Yaz mevsimi de dahil her mevsim rahatlıkla uygulanır. Uygulama bir lazer sistemi ile yapıldığı için dikkat edilmesi gereken tek nokta kişinin düzenli olarak güneş koruyucu krem kullanmasıdır.

Karbon Peeling Hangi Cilt Sorunlarında Başarı Sağlamaktadır?

1- Karbon peeling; tüm cilt lekelerinin tedavisinde,

2- Karbon peeling; cildin mat renk tonunu açmada,

3- Karbon peeling; gözenek daraltmada,

4- Karbon peelingsiyah nokta tedavisinde,

5- Karbon peeling; cildin aşırı yağlanmasını dengelemede,

6- Karbon peeling; iltihaplı (kırmızı) sivilcelerin küçültülmesinde faydalıdır.

Karbon Peeling İşleminin Avantajları;

1- Her cilt tipine uygundur.

2- Yan etkisi olmaması nedeniyle hassas ve alerjik cilt tiplerinde de güvenli uygulanır.

3- Yaz mevsimi de dahil her mevsim yapılabilir.

4- Acısız ve ağrısızdır.

5- İşlemin etkisi 4. seansla birlikte belirgin olarak görülür.

6- Emzirme döneminde de yapılabilen bir işlemdir.