Leke Mezoterapisi

Ciltte oluşan lekenin açılmasını sağlayan vitaminlerin, minerallerin ve aminoasit içerikli leke solüsyonlarının küçük iğneler yardımı ile sadece leke alanına uygulanması işlemidir. Uygulama cildin hemen altına yapılır. Öncesinde kişiye sürülen anestezi kremi sayesinde ağrısız ve konforlu uygulama yapılır. Yaklaşık 15 dakika sürer. Tedavi seansları genellikle 10 - 14 günde bir yapılır. Ortalama 4 - 6 tedavi seansı ile başarı elde edilir.

Leke Mezoterapisi lekelerin hafiflemesine, hücre yenilenmesine ve cilt altı dolaşımın artmasına yardımcı olur. Kış mevsiminde tercih edilir.

Mezoterapi uygulaması leke lazerleri ile veya Altın İğne tedavisi ile kombine edilebilir. Böylece tedavi başarısı artar.

Leke Mezoterapisinin Faydaları Nelerdir?

- Leke mezoterapisi ile; daha berrak ve pürüzsüz bir cilt rengi oluşur.

- Leke mezoterapisi ile; cilt sağlıklı pembe tonuna kavuşur.

- Leke mezoterapisi ile; cilt aydınlanır ve parlak bir görünüm kazanır.

- Leke mezoterapisi ile; güneş, gebelik vb. süreçlere bağlı olarak ciltte oluşan lekeler açılır.

Mezoterapinin Farklı Uygulama Alanları Vardır;

- Leke mezoterapisi, lekelerin giderilmesinde kullanılır.

- Anti-aging mezoterapi, derinin yaşlanma etkisini giderir, deriye canlılık ve parlaklık kazandırır, kırışıklıkların azalmasını sağlar.

- Yüz liftingi (mezolifting), yüz germe etkisi için kullanılır.

- Göz çevresi mezoterapisi, göz çevresinde oluşan mor halkaların giderilmesi, göz çevresinde yorgunluk belirtilerinin tedavisinde ve ışık etkisi oluşturmada kullanılır.

- Lipoliz mezoterapisi, bölgesel incelmede kullanılır.

- Selülit mezoterapisi, selülitlerin giderilmesinde kullanılır.