Lifting Mezoterapi

Yaşın ilerlemesi ile cildimizdeki hyaluronik asit miktarında belirgin azalma olur ve cildin önemli yapı taşları olan kolajen ve elastik liflerde bozulmalar meydana gelir. Bu değişikliklerin yol açtığı yoğun kuruma, ince çizgilerde artış ve derin çizgi oluşumu cildin gençlik halinin kaybolmasına neden olur.

Ciltte görülen bu yaşlanma belirtilerini geriye sarabilen medikal estetik uygulamalardan biri de "Mezolifting" yani cilt gençleştirme mezoterapisidir.

Mezolifting yönteminde elastik ve kolajen liflerin canlı kalmasını sağlayan ve yıpranmasını engelleyen çeşitli vitamin, mineral, antioksidan ve hyaluronik asit içerikli mezoterapi kokteyli cilde uygulanır. Bu etkili formül cildin hemen altına ince iğneler yardımıyla verilir.

Mezolifting ile ince çizgilerin azalması, cildin yoğun nemlenmesi, cildin sıkılaşması, elastikiyetin artması ile cilt sarkmasının toparlanması yani lifting (kaldırma) etkisi sağlanabilmektedir. Ayrıca cildin canlı bir parlaklık kazanması ve lekelerin açılmasıda diğer kazanımlardır.

Mezolifting uygulaması 3 tedavi seansı şeklinde gerçekleştirilir. Seans aralıkları 10 günde bir veya 15 günde bir yapılabilmektedir. 6 ayda bir, yılda 2 kez yapılan uygulamalar ise cildin gençlik halinin devam etmesini sağlayabilir.

- Mezolifting her mevsim uygulanabilir.

- Mezolifting işlemi acısızdır.

- Mezolifting 15 - 20 dakika gibi kısa sürede uygulama biter.

- Mezolifting uygulamasının herhangi bir yan etkisi yoktur, güvenlidir.

- Mezolifting ciltte sıkılaşma, germe ve lifting sağlar.

- Mezolifting yüze, boyuna, dekolteye ve el üzerine uygulanabilir.

- Mezolifting cildin renk tonunu dengeler.

- Mezolifting ciltte parlaklık sağlar, lekeleri açar.

Mezolifting işlemi ile cildin doğallığını bozmadan hem yüzde, hem boyunda, hem de el üzerinde gençleşme etkisi başarıyla yakalanabilmektedir.