Somon Dna  İle Çatlak Tedavisi

Somon Dna İle Çatlak Tedavisi

Somon DNA'sı insan DNA'sıyla benzerlikler göstermesi nedeniyle yan etkiyle karşılaşılmadan, güvenle yapılan bir uygulamadır.

Hamilelik sürecindeki kilolar, ergenlik döneminde hızlı boy atma, hızlı kilo alıp verme, diyet programı sonucunda yoğun kilo kaybı, ağırlık sporları ile ilgilenme gibi nedenlerle derideki kolajen ve elastik liflerin hasarlanması sonucu oluşan deri çatlaklarının tedavisinde de Somon DNA işlemine sıkça başvurulmaktadır.

Somon DNA tüm deri çatlaklarının tedavisinde kullanılabilmektedir. Cildin doğal elemanlarının yeniden kazandırılmasında önemli bir tedavi basamağıdır. Genellikle 14 - 30 gün arasında olmak üzere 3 tedavi seansı olarak önerilir. Uygulama küçük iğneler yardımıyla yapılır. İşlemden önce bölgeye anestezi kremi uygulanarak hasta konforu sağlanır. Uygulama yaklaşık 15 - 20 dk sürer; işlemden hemen sonra ciltte minik kızarıklıklar, mercimek şişlikleri görülse de bu etkiler yaklaşık 1 - 2 saat içerisinde azalarak 1 gün içerisinde tamamen kaybolur. Yılda 1 - 2 kez tekrarlanması ile iyilik halinin devamlılığı sağlanır. Yaz mevsimi de dahil her mevsim yapılabilen bu çatlak tedavisinin herhangi bir yan etkisi yoktur.

Uygulama deri çatlakları üzerindeki etkisini ilk seanstan itibaren göstermeye başlamakla birlikte, 3 seanslık tedavi ile istenilen etki sağlanabilmektedir.

Somon DNA uygulamasının kısa sürede yapılabilmesi, alerjik reaksiyona neden olmaması, etkisini doğal görünümü koruyarak sağlayabilmesi; her yaşta, her cilt tipine ve her deri çatlağına uygulanabiliyor olması işlemin önemli avantajları olarak sıralanabilir.