Somon DNA Uygulaması

İnsanların genlerinde bulunan DNA yapısı cilt yaşlanmasıyla doğrudan bağlantılıdır. Bu yapının bozulması cildimizdeki kolajen ve elastik liflerin parçalanması ile sonuçlanır. Bunların etkisiyle de cildimiz kurur, matlaşır, elastikiyetini kaybeder ve kırışıklıklar gelişmeye başlar. Somon DNA uygulaması ciltteki bu değişimlerin önüne geçebilir ve daha canlı, daha genç bir cilt görünümü elde etmeyi sağlamak için tercih edilir.

Somon DNA'sı insan DNA'sıyla benzerlikler göstermesi nedeniyle yan etkiyle karşılaşılmadan, güvenle yapılan bir gençleştirme uygulamasıdır.

Somon DNA tüm cilt tiplerine yapılabilir. Cildin doğal elemanlarının yeniden kazandırılmasında önemli bir tedavi basamağıdır. Genellikle 14 - 30 gün arasında olmak üzere 3 tedavi seansı olarak önerilir. Uygulama küçük iğneler yardımıyla yapılır. İşlemden önce bölgeye anestezi kremi sürülerek hasta konforu sağlanır. Uygulama yaklaşık 15 - 20 dk sürer; işlemden hemen sonra ciltte minik kızarıklıklar, mercimek şişlikleri görülse de bu etkiler yaklaşık 1 - 2 saat içerisinde azalarak 1 gün içerisinde tamamen kaybolur. Yılda 1 - 2 kez tekrarlanması ile iyilik halinin devamlılığı sağlanır. Yaz mevsimi de dahil her mevsim yapılabilen bu gençleştirme tedavisinin herhangi bir yan etkisi yoktur.

Uygulama ciltteki etkisini ilk seanstan itibaren göstermeye başlamakla birlikte, 3 seanslık tedavi ile istenilen etki sağlanabilmektedir.

Somon DNA Uygulamasının Faydaları Nelerdir?

- Cildin yapısını destekler,

- Cildi güçlendirir,

- Cildi sıkılaştırır,

- Cildi uzun süreli nemlendirir,

- Cilt parlaklığı sağlar,

- Cilt mat görünümden kurtulur; sağlıklı pembe görünüme kavuşur.

- Cilt kırışıklıklarının giderilmesinde etkilidir.

Somon DNA uygulamasının kısa sürede yapılabilmesi, alerjik reaksiyona neden olmaması, cilt gençleşme etkisini doğal görünümü koruyarak sağlayabilmesi, her yaşta her cilt tipine uygulanabiliyor olması işlemin önemli avantajları olarak sıralanabilir.